TapOn buduje lojalność klientów Vipera Cosmetics

TapOn, system do budowania i zarządzania relacjami z klientem, nawiązał współpracę z producentem kosmetyków kolorowych Vipera Cosmetics. Dzięki temu osoby odwiedzające stoiska firmy w centrach handlowych będą mogły skorzystać z programu lojalnościowego i promocji przy użyciu telefonów komórkowych.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Producent kosmetyków kolorowych Vipera Cosmetics dołączył do grona partnerów biznesowych TapOn. Firma ta jest dostawcą nowoczesnego systemu do budowania i zarządzania relacjami z klientem. Dzięki nawiązanej współpracy wszystkie stoiska firmowe Vipera zostały wyposażone w tablety, na których są wyświetlane informacje o aktualnych promocjach i ofertach specjalnych. Wystarczy zbliżyć do tabletu telefon komórkowy z uruchomioną aplikacją TapOn, aby urządzenia skomunikowały się i naliczyły punkty w programie lojalnościowym lub umożliwiły ich wymianę na nagrody.

Klienci, którzy preferują tradycyjne rozwiązania, mogą gromadzić punkty i odbierać nagrody także za pomocą standardowej karty lojalnościowej. Jednak TapOn w postaci aplikacji na smartfony daje użytkownikom więcej wygody i korzyści, np. podpowiada nowe promocje i bonusy oraz informuje o liczbie posiadanych punktów. Pozwala też otrzymywać wiadomości o akcjach specjalnych i zdobywać punkty za dodatkowe aktywności, np. polecenie danej usługi w serwisach social media, wypełnienie ankiety czy samo odwiedzenie stoiska Vipera Cosmetics w centrum handlowym. Dodatkowy atut aplikacji to brak koniczności obciążania portfela dodatkowymi kartami.

Z punktu widzenia biznesu wymierną zaletą systemu jest możliwość pozostawania w stałym kontakcie z klientami i dostęp do funkcji analitycznych – powiedział Michał Filipek, twórca TapOn. System pozwala m.in. automatycznie oszacować rentowność promocji oraz prowadzić badania opinii, które trafiają bezpośrednio na komórki konsumentów – dodaje Filipek.

Stoiska Vipera Cosmetics można znaleźć w centrach handlowych zlokalizowanych w wielu miastach, w tym w największych aglomeracjach, m.in. w Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Lublinie czy Wrocławiu. Klienci odwiedzający punkty Vipera Cosmetics mogą m.in. kupić produkty upiększające i kosmetyki kolorowe. W szerokiej ofercie marki znaleźć można również ekologiczne, bezpieczne kosmetyki TuTu dla dziewczynek, a dorosłe klientki mogą zamówić wykonanie profesjonalnego makijażu na każdą okazję.

 Korzystanie z TapOn jest dla klientów darmowe. Aplikacja mobilna jest dostępna na wszystkie telefony z systemami Android, iOS (iPhone) oraz Windows Phone. Kartę lojalnościową można otrzymać odwiedzając dowolne stoisko Vipera, jak również odebrać w każdym innym punkcie partnerskim TapOn.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji