TBM przedłuża współpracę z Schulz brand friendly

TBM, producent słodkich i słonych przekąsek, na czwarty rok przedłużył umowę z agencją reklamową Schulz brand friendly. Będzie ona kontynuowała obsługę w zakresie strategiczno-kreatywnym marek Tygryski, Non Stopy, Łapsy oraz Crunlighty.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
TBM przedłuża współpracę z Schulz brand friendly

Schulz brand friendly odpowiada od trzech lat m.in. za obsługę PR, kampanie telewizyjne oraz digital marek TBM. Prowadziła także ich całoroczną obsługę social media. W 2018 roku współpraca będzie kontynuowana w zbliżonym zakresie.

- Sprawna współpraca na linii klient-agencja, kreatywność w podejściu do tematu każdej z naszych marek i elastyczność w działaniu agencji Schulz brand friendly spowodowały przedłużenie umowy na kolejny rok - potwierdza Aneta Połetek, specjalista ds. marketingu TBM.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu