TBM wybiera Quality Public Relations

Od początku sierpnia agencja Quality Public Relations rozpoczęła obsługę komunikacyjną marek: Tygryski, Crunlight i Łapsy, należących do spółki TBM.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
TBM wybiera Quality Public Relations
Shutterstock.com

Agencja jest odpowiedzialna za komunikację z mediami online, offline oraz z influencerami.

Tygryski to marka przekąsek bezglutenowych dla dzieci. Crunlight to przekąski dla energicznych kobiet.

Łapsy to brand TBM o najszerszym asortymencie, w którego skład wchodzą: prażynki, chrupki kukurydziane, popcorn do mikrofali, orzeszki i paluszki. Aktualnie marka przechodzi rebranding i jednym z zadań agencji będzie pomoc w wypromowaniu planowanych działań.

Quality PR wybrano w wyniku zapytania ofertowego. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów