Tchibo Cafissimo z jubileuszową kampanią

Pod hasłem "To, co dobre zaczyna się od Cafissimo" ruszyła kampania przygotowana z okazji 10-lecia istnienie marki Tchibo Cafissimo na polskim rynku. Akcję przygotowały VML Poland i Initiative Media.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Nową kampanią Tchibo Cafissimo chce podkreślić mocne strony produktu - jakość i smak.

15-sekundowy spot można oglądać w telewizji. Reklama informuje też o promocji, w ramach której w specjalnych cenach można kupić zestawy ekspresów i kaw kapsułkowych.

Urodzinowa promocja trwa do 23 września lub do wyczerpania zapasów.

Komunikację uzupełniają działania w digitalu (YouTube, Facebook, Instagram) oraz kampania display.

Kreacją i realizacją kampanii oraz zakupem mediów online zajęła się agencja VML Poland. Za zakup mediów ATL odpowiada dom mediowy Initiative Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem