Tchibo Espresso: Intensywne lub subtelne (wideo)

Pod hasłem „Intensywne lub subtelne” rusza kampania reklamowa dwóch nowych kaw Tchibo Espresso. Akcję przygotowały agencje Scholz & Friends Warszawa i Adv.pl oraz dom mediowy Initiative Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania Tchibo Espresso ma na celu budowanie świadomości dwóch nowych wariantów tej kawy: Milano Style i Sicilia Style. Przekaz pod hasłem „Intensywne lub subtelne. Nowe typowo włoskie Espresso” podkreśla walory smakowe i włoski charakter tych produktów.

grafika

Akcja obejmuje telewizję (wszystkie główne stacje, kanały z grupy Discovery), internet (specjalna strona i konkurs dla konsumentów), punkty sprzedaży (materiały POS, sprzedaż drinków kawowych na bazie Espresso Milano Style) oraz outdoor (billboardy w 8 głównych miastach). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa, działania w internecie prowadzi agencja interaktywna Adv.pl, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele