Tchibo reklamuje Cafissimo mini dla lubiących nowoczesny design

Marka Tchibo rozpoczęła kampanię promującą Cafissimo mini - kompaktowe ekspresy do kawy, dostępne w sześciu modnych, neonowych kolorach. Kampania będzie obejmowała działania w internecie, kinach, prasie oraz centrach handlowych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Tchibo reklamuje Cafissimo mini dla lubiących nowoczesny design

Prowadzone działania prezentują Cafissimo mini, jako ekspres, który powstał z myślą o ludziach ceniących nowoczesny design.

- Wprowadzenie na rynek nowych ekspresów Cafissimo mini było decyzją strategiczną. Miała ona na celu dotarcie z komunikacją do ludzi młodych. Głównym celem kampanii było odświeżenie wizerunku marki. Wybraliśmy te kanały, które najlepiej są konsumowane przez naszą grupę docelową dlatego w naszych działaniach skupiliśmy się głównie na komunikacji w Internecie, social mediach oraz kinach - mówi Oktawia Cieśliczka, brand manager Cafissimo

grafika

Kampania obejmuje działania w internecie (display, wideo, mobile i social media), kinach oraz prasie (całostronicowe reklamy). W kinach prowadzone będą działania off screen - rozdawane będą ulotki w kształcie ekspresów, ponadto ekspresy będą prezentowane w specjalnie zaprojektowanych witrynach, podświetlanych w kolorach Cafissimo mini.

W trakcie 5. edycji Stylowego Maratonu Hot Moda, akcji organizowanej w różnych centrach handlowych w całej Polsce, Cafissimo mini przygotuje Strefę Kawy, gdzie uczestnicy eventów będą mogli napić się kawy i zasięgnąć informacji o produkcie. Cafissimo mini będzie także partnerem finałowej sesji fotograficznej „Stylowego Maratonu” na łamach magazynu Hot Moda.

W kampanii wezmą udział również blogerzy i vlogerzy, dodatkowo wykorzystane zostaną materiały wideo w serwisach VOD i na YouTube.

Za kreację (kreatywną adaptację kampanii oraz lokalną komunikację w social media) odpowiada agencja DDB&tribal oraz Gutenberg Networks. Strategię i wsparcie mediowe w social media zapewnia Media DDB&tribal. Za zakup przestrzeni reklamowej odpowiada dom mediowy Initiative, komunikacją zajęła się agencja M-int PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"