Team Hot Wheels™ - czyli czterech tajemniczych kierowców, przyjedzie w najbliższą sobotę (1 października 2011) do Wrocławia, na drugą w Polsce edycję Monster Jam. Powstanie specjalna strefa Team Hot Wheels™, w której będzie można obejrzeć rzeczywiste pojazdy Team Hot Wheels™, takie jak. jeep, cross, Ariel Atom.
Łącząc świat dzieci ze światem dorosłych Hot Wheels – marka kojarzona przez dużych i małych chłopców, wchodzi w rzeczywisty wymiar. Prawdziwe samochody, crossy, jeepy będą teraz na wyciągnięcie ręki, a Team Hot Wheels™ pokarze ich niesamowite możliwości. Mattel Poland Sp. z o.o. po raz pierwszy w Polsce zaprezentował Team Hot Wheels™ podczas Verva Street Racing w Warszawie. Udział w Monster Jam jest drugim etapem kampanii Team Hot Wheels™, do którego zespołu należy m.in. Tanner Faust - rekordzista świata w najdłuższym skoku samochodem, amerykański kierowca, dziennikarz i kaskader, którego niesamowite popisy mogliśmy podziwiać podczas Mistrzostw Europy w Rallycrossie na torze w Słomczynie. Zajmując 3-cie miejsce, Tanner udowodnił, że zdecydowanie zasługuje na miano żółtego kierowcy Team Hot Wheels™.

Wszyscy fani motoryzacji będą mieli okazję do spotkania z Team Hot Wheels™ i udziału
w specjalnych konkursach dla najmłodszych podczas Pit Party odbywającego się przed zawodami Monster Jam. Pełne emocji szaleństwa na crossie i jeepem Team Hot Wheels™ zaprezentuje na specjalnym torze przygotowanym dla Monster Trucków, tuż przed rozpoczęciem zawodów Monster Jam.
------------------------ KONIEC------------------------
Kontakt dla mediów:
Dorota Cepryńska, Shi events, dorota@shievents.pl, kom. +48 515 174 616
Kampania Team Hot Wheels™
Kampania Team Hot Wheels™ ma na celu przyciągniecie uwagi szerokiej grupy wielbicieli samochodów i sportów motorowych – od zabawek do rzeczywistych samochodów. Po raz pierwszy w 42-letniej historii, marka Hot Wheels® zaprasza do wspólnej zabawy chłopców i mężczyzn w każdym wieku. Ogólnoświatowej kampanii towarzyszą emocjonujące pokazy nieustraszonych kierowców Team Hot Wheels™. Wszystkich miłośników samochodów, znawców sportów motorowych i fanów marki Hot Wheels® łączy wspólna pasja – samochody.

Kampanię marki Hot Wheels® zainaugurował spektakularny skok pojazdu czterokołowego na odległość 102 metrów podczas zawodów Indianapolis 500. Skok został wykonany przez kierowcę Team Hot Wheels™ po zjeździe z rampy w kształcie klasycznego toru Hot Wheels® o wysokości 10. piętrowego budynku.
Żółtym kierowcą Team Hot Wheels™, którego nazwisko trzymane było w tajemnicy do ostatniej chwili, okazał się Tanner Foust, prezenter amerykańskiej edycji Top Gear, dwukrotny medalista driftingowej serii Formuła. Zwieńczony sukcesem skok był o 10 metrów lepszy od dotychczasowego rekordu świata.
Team Hot Wheels™
Czterech nieustraszonych zawodowych kierowców z całego świata prowadzi prawdziwe pojazdy Hot Wheels®, prezentując najbardziej szokujące wyczyny kaskaderskie w historii Off-Road, Drifting, Motocross (FMX) oraz Rally. Każdy jest zdeterminowany, by dominować na swój własny sposób. Zielony, Niebieski, Czerwony

i Żółty – Kim są?
Czerwony kierowca jest najmłodszym i najbardziej lekkomyślnym kierowcą zespołu Hot Wheels® - zawsze chce sobie coś udowodnić. Prawda o nim jest taka, że wykona każdy numer i przyjmie każde wyzwanie. Nie będzie zadowolony, póki nie pobije jakiegoś rekordu, nawet swojego własnego. Styl jazdy: zapierające dech w piersiach wyczyny kaskaderskie. Im większy, tym lepszy. Jego mottem jest przekraczanie granic: mocniej, wyżej, dalej, szybciej.
Dla niebieskiego kierowcy zespołu Hot Wheels® liczy się precyzja, timing i umiejętności. Jest perfekcjonistą
w każdym calu, o nerwach ze stali. Niektórzy mówią, że musi mieć wszystko pod kontrolą. Styl jazdy: wytężona precyzyjna kontrola mająca na celu osiągnięcie spektakularnej techniki ślizgu!
Żółty kierowca zespołu Hot Wheels® łączy w sobie odrobinę country i rock & rolla z domieszką szaleństwa. Kompletnie nieprzewidywalny i gotowy na wszystko ze swoimi doskonałymi umiejętnościami i wysokooktanową potrzebą prędkości. Styl jazdy: może jechać całymi dniami po najróżniejszym terenie, im bardziej ekstremalnie tym lepiej! Zaradny, pomysłowy i stworzony, aby przetrwać.Zielony kierowca jest najbardziej doświadczonym kierowcą zespołu Hot Wheels®. Zwany Mr. Cool – zachowuje spokój nawet pod presją. Pewny siebie i panujący nad sytuacją. Styl jazdy: ekonomiczny, szybko myśli i tak samo jeździ. Niepowstrzymana prędkość. Zawsze znajduje najbardziej bezpośrednią trasę z punktu A do punktu B.

Informacje o marce Hot Wheels®
Hot Wheels® już od 1968 roku jest marką ekscytującej przygody motoryzacyjnej. Już od ponad czterdziestu lat, mając ponad 41 milionów fanów, Hot Wheels® jest motoryzacyjną marką numer 1 w USA, oferującą najatrakcyjniejsze samochody, jakie można sobie wyobrazić. Początkiem marki Hot Wheels® była linia 16 metalowych samochodów w skali 1:64. Do tego roku wyprodukowano już dożo ponad 4 miliardy samochodzików Hot Wheels®. Obecnie jest to globalna marka dla chłopców w każdym wieku, obejmująca różne segmenty: zabawki, pojazdy kolekcjonerskie, produkty licencjonowane
m.in. ubrania. Każdego roku najlepsi projektanci opracowują nowe kolekcje samochodów Hot Wheels®.
Informacje o firmie Mattel
Mattel, Inc. (NASDAQ:MAT - News) (www.mattel.com) jest światowym liderem w dziedzinie projektowania, produkcji i sprzedaży zabawek oraz produktów dla całej rodziny. Firma Mattel jest właścicielem tak słynnych marek, jak Barbie® — najpopularniejsza modna lalka w historii, Hot Wheels®, Matchbox®, American Girl®, Radica® i Tyco® R/C, a także marek Fisher-Price®, takich jak Little People®, Power Wheels® oraz wielu linii zabawek o tematyce rozrywkowej. W roku 2011 firma Mattel po raz czwarty z rzędu znalazła się na liście „100 najlepszych firm, dla których warto pracować” magazynu FORTUNE, a ponadto jest notowana na liście „100 najbardziej odpowiedzialnych społecznie firm” pisma Corporate Responsibility Magazine. Mająca siedzibę główną w El Segundo w Kalifornii firma Mattel zatrudnia około 30 000 osób w 43 krajach i terytoriach, a sprzedaje produkty w ponad 150 krajach. Hasłem firmy Mattel jest „Creating the Future of Play” (Tworzymy przyszłość zabawy).











