„Rynek Nowego Myślenia” w kampanii Teatru WARSawy (wideo)

Stołeczny Teatr WARSawy rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Rynek Nowego Myślenia”. Akcję wspólnie z zespołem teatru przygotowały Magdalena Ziarnik i agencja iPublicity.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Rynek Nowego Myślenia” w kampanii Teatru WARSawy (wideo)

Hasło kampanii nawiązuje do lokalizacji Teatru WARSawy przy Rynku Nowego Miasta oraz realizowanej w tym teatrze koncepcji otwarcia na dyskusje w różnych formach: debat, czytania performatywnego, działań edukacyjnych czy warsztatowych.

- Rynek Nowego Myślenia to dla mnie swoiste miejsce wyrażania swoich myśli, pokazywania twórczości, spierania się poglądów. To nowi ludzie… świeżość pomysłów, oryginalny repertuar, adaptacje zamiast gotowych dramatów. Ale to nie eksperyment, to teatr komunikatywny, nastawiony na widza, na dialog z widzem - człowiekiem nowoczesnym, otwartym, niezależnym myślowo oraz szukającym tożsamości - opisuje Adam Sajnuk, dyrektor teatru WARSawy.

W ramach kampanii obecnie w warszawskich tramwajach oraz na ekranie przy rondzie Dmowskiego jest emitowany spot. Niebawem akcja obejmie też radio oraz działania niestandardowe (w najbliższych dniach na budynku przy Rynku Nowego Miasta pojawi się neon „Teatr WARSawy”).

Spot przygotowała Magdalena Ziarnik, a zaplanowanie i zakup mediów we własnym zakresie odpowiada Teatr WARSawy, a za działania PR - agencja iPublicity. Akcja jest współfinansowana ze środków miejskich Warszawy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji