TEEKANNE Nero mocną pozycją na rynku czarnych herbat

Mając na uwadze zamiłowanie Polaków do herbaty, marka TEEKANNE wychodzi naprzeciw potrzebom swoich konsumentów i dodaje do swojego – już i tak bogatego – asortymentu sześć nowości produktowych. Sezon zimowy z TEEKANNE pachnie owocami, przyprawami, miodem oraz tradycyjną wonią mocnej, czarnej herbaty.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Na sklepowe półki trafiły wonne mieszanki herbatek owocowych takich jak bazująca na połączeniu jabłka i cynamonu „Magic Apple”, aromatyzowana mieszanka herbat czarnych o smaku owoców leśnych „Forest Fruits” czy wzbogacona malinami i żurawinami zielona herbata „Green Tea Cranberry – Raspberry”. Niesamowicie intensywną wonią zachwyci zawartość pachnących imbirem i cytryną torebek „Ginger Lemon” oraz „Mint & Honey”, w których prym wiedzie odświeżająca mięta z aromatem miodu. Jednak prawdziwą gratką dla tradycyjnych smakoszy jest TEEKANNE Nero.

- Od dziesięcioleci niekwestionowaną liderką na polskich stołach jest herbata czarna. Zgodnie z danymi publikowanymi przez GUS, rocznie w Polsce zużywa się około 35 tys. ton suszu herbacianego, z czego aż około 30 tys. ton przypada właśnie na herbaty czarnemówi Maciej Rymski, National Sales Manager TEEKANNE Polska. – Wielość odmian herbat i różniących je od siebie czynników często zależy od lokalizacji upraw a więc klimatu i wysokości. Liście wykorzystywane przy produkcji TEEKANNE Nero pochodzą z Assamu, czyli krainy położonej na południe od wschodnich Himalajów, skąd wywodzi się herbata indyjska. dodaje Rymski.

Na popularność „Nero” na pewno wpływa fakt, iż konsumenci są coraz lepiej wyedukowani i szukają nowych, intensywnych bodźców, które zainteresują ich podniebienie. Tropikalny klimat Assamu, zapewniający najbardziej optymalne warunki do uprawy, determinuje wyjątkowo wyrazisty i mocny smak, aromat oraz charakter pakowanej w dwukomorowe torebki TEEKANNE Nero, która dzięki wysokiej zawartości kofeiny, z powodzeniem może być spożywana w zastępstwie kawy.

„Nero” z pewnością ugruntuje dotychczasową, mocną pozycję marki na rodzimym rynku. Wypuszczając na rynek opakowania po 20, 50 i nawet 100 saszetek, TEEKANNE udowadnia, że jakość może iść w parze z ilością.

Koncern TEEKANNE to ponad 130 lat doświadczenia w zakresie produkcji herbaty. Wykwalifikowani specjaliści nieustannie pracują nad stworzeniem kolejnych, oryginalnych wariantów smakowych herbaty, które dostarczają niezapomnianych wrażeń konsumentom w różnych zakątkach świata. Siedziba firmy TEEKANNE POLSKA mieści się w Krakowie, a główna filia znajduje się w Dusseldorfie, w Niemczech (TEEKANNE GmbH & Co. KG).W asortymencie TEEKANNE Polska znajdziemy wiele rodzajów herbat, ponad 80 różnych produktów, które można znaleźć na sklepowych półkach nie tylko w Polsce, ale też w wielu krajach europejskich. 

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu