TEEKANNE rozgrzało Zakopane, czyli co łączy markę herbat ze skokami narciarskimi

Jak co roku TEEKANNE rzuciła wyzwanie zimie. Ale teraz było ono wyjątkowo mocne i głośne – firma, oficjalny partner Konkursu Skoków Narciarskich w Zakopanem, w ciągu dwóch dni dotarła do ponad 37 tysięcy konsumentów. Osób aktywnych, lubiących dobrą zabawę, otwartych na nowinki, pozytywnie nastawionych do życia. Spróbowały one jednego z nowych i najpopularniejszych smaków herbat TEEKANNE i wzięły udział w licznych aktywnościach, jakie czekały pod skocznią. Ponadto w ręce kibiców trafiło ćwierć miliona herbat o rozgrzewającym smaku Royal Rum.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Największa zimowa impreza pod Tatrami zgromadziła tłumy miłośników skoków i dobrej zabawy. O emocje sportowe zadbali skoczkowie, TEEKANNE zapewniła za to prawdziwą rozgrzewkę. Hostessy, ubrane w firmowe stroje, serwowały ciepły i aromatyczny napój w kilku kluczowych lokalizacjach całej imprezy: w głównym budynku Wielkiej Krokwi (Salon VIP, Premium i Pressroom) mogli go skosztować najważniejsi goście, oficjele, dziennikarze oraz skoczkowie. Pozostała grupa degustujących to wielka rzesza kibiców.

- Dlaczego TEEKANNE towarzyszy skokom? To przecież oczywiste – jesteśmy wszędzie tam, gdzie możemy wejść w interakcję z konsumentem, a prestiżowa, największa w Polsce i Europie sportowa impreza narciarska jest właśnie takim miejscem. Ta filozofia działania świetnie się sprawdza, a marce przybywają kolejni, zaangażowani, aktywni i ciekawi życia fani - mówi Maciej Rymski, National Sales Manager firmy TEEKANNE.

Bezpośrednio przy głównym wejściu na teren skoczni powstał TEEKANNE Winter Bar o powierzchni ponad 200 m2. Ponadto w strefie kibica znajdowała się też specjalnie przygotowana „Strefa Relaxu” – z leżakami i kocami, gdzie można było ogrzać się i zrelaksować. Każdy z obszarów, gdzie pojawiała się marka TEEKANNE, miał charakterystyczny, czerwony branding. Również na Wielkiej Krokwi pojawiły się banery na bandach, 4-metrowe balony, flagi, roll-upy i inne materiały POS. Także ogromny (ponad 15 m2) telebim wyświetlał spoty reklamowe TEEKANNE, a na gigantycznych ekranach LED w lokalizacjach przy Skoczni (ul. Piłsudskiego i Rondo Solidarności) pojawiały się spoty sponsorskie, informujące o nowościach w ofercie firmy. Marka była więc bardzo dobrze widoczna.

Kibicom rozdano ponad 37 tysięcy kubków gorącej herbaty. Oznacza to, że średnio co dwie sekundy jeden z siedmiu nowych i najpopularniejszych smaków TEEKANNE trafiał w ręce zziębniętych fanów skoków narciarskich. W ręce uczestników sportowego święta trafiły również upominki w postaci herbat Royal Rum (ćwierć miliona herbat) i ponad pięćset ciepłych koców - prezentów od herbacianej marki.

Każdy chętny mógł też wziąć udział w licznych, przygotowanych na tę okazję, zabawach i animacjach. Do dyspozycji kibiców oddana została fotobudka, gdzie można było zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie i podzielić się swoimi emocjami – i zdjęciami – z fanami na Fanpage’u. Dodatkową atrakcją był inaugurujący atrakcje dla kibiców występ popularnego wokalisty Mateusza Mijala, który rozgrzewał publiczność swoimi najnowszymi utworami. Dzień później muzyk odwiedził z mini – koncertem Rodzinny Dom Dziecka w Zakopanem, przekazując również upominki w postaci zapasu herbat oraz ciepłych koców, ufundowanych przez firmę TEEKANNE.

- Interakcje z kibicami rozpoczęliśmy jeszcze przed Zakopanem od działań na specjalnie dedykowanej platformie herbatarozgrzewa.pl oraz konkursów na Fanpage’u marki mówi Tomasz Orzechowski, CEO z GRUPY 365 PR, organizacyjnie i PR-owo wspierającej event - Dla tych, którzy nie zdążyli zarezerwować biletów na Puchar Świata 2014, TEEKANNE ufundowała także "Zestaw kibica TEEKANNE", składający się z podwójnego zaproszenia na drużynowy konkurs skoków, zapasu rozgrzewających herbat oraz ciepłych zimowych koców. Również radiowy konkurs, realizowany przez wspierające zabawę z konsumentem Radio KRK Fm, cieszył się ogromną popularnościądodał.

Koncern TEEKANNE to ponad 130 lat doświadczenia w zakresie produkcji herbaty. Wykwalifikowani specjaliści nieustannie pracują nad stworzeniem kolejnych, oryginalnych wariantów smakowych herbaty, które dostarczają niezapomnianych wrażeń konsumentom w różnych zakątkach świata. Siedziba firmy TEEKANNE POLSKA mieści się w Krakowie, a główna filia znajduje się w Dusseldorfie, w Niemczech (TEEKANNE GmbH & Co. KG). W asortymencie TEEKANNE Polska znajdziemy wiele rodzajów herbat, ponad 80 różnych produktów, które można znaleźć na sklepowych półkach nie tylko w Polsce, ale też w wielu krajach europejskich.

Koncern TEEKANNE to ponad 130 lat doświadczenia w zakresie produkcji herbaty. Wykwalifikowani specjaliści nieustannie pracują nad stworzeniem kolejnych, oryginalnych wariantów smakowych herbaty, które dostarczają niezapomnianych wrażeń konsumentom w różnych zakątkach świata. Siedziba firmy TEEKANNE POLSKA mieści się w Krakowie, a główna filia znajduje się w Dusseldorfie, w Niemczech (TEEKANNE GmbH & Co. KG).W asortymencie TEEKANNE Polska znajdziemy wiele rodzajów herbat, ponad 80 różnych produktów, które można znaleźć na sklepowych półkach nie tylko w Polsce, ale też w wielu krajach europejskich. 

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji