PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Tele Tydzień” liderem tygodników telewizyjnych, mimo spadku o 75 tys. egz. Dane za I półrocze 2015 r.
Reklamy w magazynach: „Twój Styl” i „Viva!” z najwyższymi wzrostami, „Wprost” wyprzedził „Newsweeka” (TOP 10 w 2015)
Reklamy w magazynach: „Twój Styl” i „Viva!” z najwyższymi wzrostami, „Wprost” wyprzedził „Newsweeka” (TOP 10 w 2015)
„Tele Tydzień” na czele, pisma plotkarskie w czołówce (top tygodników)
„Tele Tydzień” sprzedaje już tylko 780 tys. egz. (raport o tygodnikach telewizyjnych)
„Skarb” dogonił „Twój Styl”, ostro w dół „Claudia”. Czytelnictwo miesięczników i dwumiesięczników
„Tele Tydzień” i „Przyjaciółka” na czele czytelnictwa tygodników i dwutygodników
Sprzedaż „Tele Tygodnia” spadła o 140 tys. egz.. Wszystkie tygodniki telewizyjne na minusie
„Tele Tydzień” i „Przyjaciółka” liderami czytelnictwa (dane tygodników i dwutygodników)
Sprzedaż „Tele Tygodnia” spadła poniżej 850 tys. egz. Tylko „Kurier TV” na plusie po I kwartale
Spada sprzedaż czołowych tygodników. „Tele Tydzień” liderem (top 58)
„Tele Tydzień” i „Przyjaciółka” liderami czytelnictwa tygodników i dwutygodników
„Twój Styl” na czele i z największym wzrostem reklamowym - „Newsweek”, „Wprost” i „Flesz” w dół (TOP 10)
„Twój Styl” na czele i z największym wzrostem reklamowym - „Newsweek”, „Wprost” i „Flesz” w dół (TOP 10)
„Tele Tydzień” sprzedaje poniżej 850 tys. egz. Zyskał tylko „Kurier TV”
„Tele Tydzień”, „Życie na Gorąco” i „To & Owo” najchętniej kupowanymi tygodnikami (top 61)
Tygodniki i dwutygodniki tracą czytelników. „Tele Tydzień” cały czas na czele
Reklamy w magazynach: „Viva!” liderem, w dół „Wprost” i „Newsweek”, najwięcej wydał L’Oreal Polska
Reklamy w magazynach: „Viva!” liderem, w dół „Wprost” i „Newsweek”, najwięcej wydał L’Oreal Polska
„Tele Tydzień” ze sprzedażą poniżej 850 tys. egz., tylko „Kurier TV” w górę
„To & Owo” wyprzedziło „Twoje Imperium”, „Tele Tydzień” liderem w 2014 roku (top 63 tygodniki)
„To & Owo” wyprzedziło „Twoje Imperium”, „Tele Tydzień” liderem w 2014 roku (top 63 tygodniki)
„Tele Tydzień” spadł poniżej 900 tys. egz. Sprzedaż tygodników tv w 2014 roku
„Tele Tydzień” spadł poniżej 900 tys. egz. Sprzedaż tygodników tv w 2014 roku
22 proc. Polaków czyta „Tele Tydzień”, 14 proc. - „Życie na Gorąco” (TOP tygodników i dwutygodników)
„Twoje Imperium” przed „Tygodnikiem Angora”. „Tele Tydzień” najchętniej kupowany (top 62 tygodniki)
„Twoje Imperium” przed „Tygodnikiem Angora”. „Tele Tydzień” najchętniej kupowany (top 62 tygodniki)
Kuźniar, Chylińska, Babiarz, Sznuk i Żebrowski otrzymali Telekamery
Ranking czytelnictwa: „Newsweek” i „Wprost” wyżej od „Gościa Niedzielnego”
„Tele Tydzień” liderem z 816 tys. egz. sprzedaży. Tylko „Kurier TV” na plusie
„Tele Tydzień” liderem z 816 tys. egz. sprzedaży. Tylko „Kurier TV” na plusie
„Viva!” i „Show” dużo więcej z reklam, L’Oreal największym marketerem (TOP 10)
„Tele Tydzień” liderem tygodników telewizyjnych, ale traci czytelników
Spada czytelnictwo czołowych tygodników i dwutygodników
„To & Owo” wyprzedziło „Twoje Imperium”, „Tele Tydzień” liderem (top 63 tygodniki - dane za 2014)
„To & Owo” wyprzedziło „Twoje Imperium”, „Tele Tydzień” liderem (top 63 tygodniki - dane za 2014)
„Tele Tydzień” z  dodatkiem kulinarnym „Smaki Bożego Narodzenia”
„Tele Tydzień” z dodatkiem kulinarnym „Smaki Bożego Narodzenia”
Tylko „Kurier TV” na plusie wśród tygodników telewizyjnych po trzech kwartałach
„Tele Tydzień” i „Przyjaciółka” najchętniej czytane (dane tygodników i dwutygodników)
Kraśko, Kuźniar, Górniak, Tadla powalczą o Telekamery. Gala znów w TVP2
Kraśko, Kuźniar, Górniak, Tadla powalczą o Telekamery. Gala znów w TVP2