PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Tele Tydzień”, „Viva!” i „Przyjaciółka” dużo więcej z reklam - w dół „Wprost” i „Polityka” (TOP10)
„Tele Tydzień” sprzedaje już tylko 766 tys. egz. Ranking tygodników telewizyjnych
„Tele Tydzień” najchętniej czytanym tygodnikiem. „Przyjaciółka” nowym liderem wśród dwutygodników
„Show” i „Party” dużo więcej z reklam - w dół „Wprost”, „Kropka TV” i „Tele Tydzień” (TOP 10)
Sprzedaż „Tele Tygodnia” spadła do 783 tys. egz. Tylko „Kurier TV” na plusie
„To & Owo” wyprzedziło „Twoje Imperium”, „Tele Tydzień” najchętniej kupowany w I półroczu (top 63 tygodniki)
Maleją wpływy reklamowe magazynów. „Tele Tydzień” i „Wprost” w dół, „Viva!” i „Poradnik Domowy” mocno w górę (TOP 10)
Tylko „Kurier TV” na plusie wśród tygodników telewizyjnych w I półroczu 2014. „Tele Tydzień” liderem
„Tele Tydzień” i „Przyjaciółka” liderami czytelnictwa w I półroczu
„Tele Tydzień” i „Życie na Gorąco” na czele sprzedaży tygodników (top 61)
7 proc. więcej na reklamę w magazynach. „Viva!”, „Wprost” i „Show” mocno w górę (TOP 10)
Sprzedaż „Tele Tygodnia” spadła poniżej 860 tys. egz., zyskał tylko „Kurier TV”
„Tele Tydzień” i „Przyjaciółka” liderami czytelnictwa
„Show”, „Przyjaciółka” i „Tele Tydzień” dużo więcej z reklam - w dół „Party”, „Claudia” i „Wprost” (TOP 10)
Tylko „Kurier TV” na plusie wśród tygodników telewizyjnych. „Tele Tydzień” liderem
„Tele Tydzień” i „Przyjaciółka” najchętniej czytane
Wszystkie tygodniki telewizyjne na minusie po I kwartale. „Tele Tydzień” liderem
„Viva!”, „Polityka” i „Twój Styl” dużo więcej z reklam - w dół „Newsweek”, „Wprost” i „Party” (TOP 10)
„Viva!”, „Polityka” i „Twój Styl” dużo więcej z reklam - w dół „Newsweek”, „Wprost” i „Party” (TOP 10)
„Tele Tydzień” najpopularniejszym tygodnikiem, a „Przyjaciółka” czołowym dwutygodnikiem
Rosną wpływy reklamowe „Wprost”, „Party” i „Vivy!”, w dół „Gala” (TOP10)
„Tele Tydzień” z dodatkiem kulinarnym „Smaki Wielkanocy”
„Wprost” i „Flesz” dużo więcej z reklam, w dół „Tele Tydzień” i „Newsweek” (TOP 10)
„Tele Tydzień” liderem sprzedaży wśród tygodników telewizyjnych, „To & Owo” zyskało najwięcej
„Tele Tydzień” najchętniej czytanym tygodnikiem w Polsce
„Tele Tydzień” najchętniej czytanym tygodnikiem w Polsce
Artur Kosiński: z „Kropki TV” na naczelnego trzech pism telewizyjnych Bauera
Artur Kosiński: z „Kropki TV” na naczelnego trzech pism telewizyjnych Bauera
Tygodniki telewizyjne ze spadkami w 2013 roku. „Tele Tydzień” liderem (raport)
Tygodniki telewizyjne ze spadkami w 2013 roku. „Tele Tydzień” liderem (raport)
“Tele Tydzień” stawia na porady. Ewa Wojciechowska i Ewa Wachowicz z autorskimi rubrykami
“Tele Tydzień” zmieni się od poniedziałku
“Tele Tydzień” zmieni się od poniedziałku
Co czwarty Polak czyta „Tele Tydzień”, co szósty „Życie na Gorąco”
Co czwarty Polak czyta „Tele Tydzień”, co szósty „Życie na Gorąco”
„Tele Tydzień” ze sprzedażą poniżej 900 tys. egz. „Program TV” z największym spadkiem
„Tele Tydzień” ze sprzedażą poniżej 900 tys. egz. „Program TV” z największym spadkiem
Tygodniki telewizyjne z mniejszą sprzedażą, „Tele Tydzień” poniżej 900 tys. egz.
Tygodniki telewizyjne z mniejszą sprzedażą, „Tele Tydzień” poniżej 900 tys. egz.
Wszystkie tygodniki telewizyjne ze spadkami sprzedaży, „Tele Tydzień” liderem
Wszystkie tygodniki telewizyjne ze spadkami sprzedaży, „Tele Tydzień” liderem