Promocja telefonii komórkowej dla wędkarzy przygotowywanej douruchomienia przez CenterNet odbyła się pod hasłem "Daj się złowić"w czasie targów " Na Ryby". Spośród 6000 uczestników tegowydarzenia wybrano 100 osób, które zostaną ambasadorami nowejmarki. W ramach akcji zorganizowano Mobilne Łowisko, w którym zapomocą bluetooth w telefonie można było pobrać darmową aplikacjęodstraszającą komary, oraz konkursy, w których co godzinę możnabyło wygrać akcesoria wędkarskie.
- Wędkarze to spójna i specyficzna grupa, dlatego chcieliśmy siędowiedzieć, czego naprawdę potrzebują w wymiarzetelekomunikacyjnym, zanim zaproponujemy im nasze usługi - uzasadniaAnna Gołębicka, dyrektor marketingu CenterNet - Udało nam sięporozmawiać osobiście z ponad 2000 osobami oraz zebrać ankiety zinteresującymi nas informacjami - opisuje Marcin Kasierski,odpowiedzialny za ten projekt. CenterNet nie ujawnia na razie nazwytelefonii dla wędkarzy ani terminu jej uruchomienia.












