Na kolejne 54 procent wpłynęły również umieszczone w internecietreści wideo - informuje serwis Marketing Charts, powołując się nabadanie przeprowadzone przez firmę Ad-ology Research.
Badanie pokazuje, że w ostatnim czasie produkty z branży gierwideo kupiło 48,5 procenta konsumentów w wieku od 18 do 24 lat i wtej grupie wiekowej zaobserwowano jeszcze większy wpływ informacjiczy też reklam w telewizji (84,9 procenta) oraz w treściach wideoonline (64,6 procenta) na ich decyzje zakupowe.
Wracając do ogółu respondentów, wpływ na 57,5 procenta z nichmiały także czasopisma, na 48 procent prasa codzienna, na 45,5procenta reklama zewnętrzna, a na 44,2 procenta radio.
Z badania Ad-ology Research wynika również, że 76 procentkonsumentów woli kupować tego typu produkty osobiście wtradycyjnych sklepach, w porównaniu do 24 procent, którzy preferujątutaj internet.

źródło: Marketing Charts











