TelForceOne: wzrost sprzedaży telefonów myPhone o ponad 50 proc. w 2010 r

Globalna sprzedaż telefonów myPhone w 2011 r. powinna wzrosnąć o co najmniej 50%, wynika ze środowych wypowiedzi wiceprezesa TelForceOne Wiesława Żywickiego. Do grupy TelForceOne należy spółka myPhone, która produkuje telefony pod marką własną.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

"Utrzymujemy dynamikę wzrostu" - powiedział Żywicki dziennikarzom. Spółka poinformowała, że w okresie I-III kw. sprzedała 120 tys. swoich telefonów, czyli więcej niż w całym 2009 r., kiedy wynik wyniósł 113 tys.

Spółka sprzedaje swoje telefony w Polsce oraz innych krajach Europy, a w przyszłym roku może wejść na pierwszy rynek pozaeuropejski.

Przedstawiciele spółki podkreślają, że najlepszy pod względem sprzedaży jest dla niej IV kw. W ostatnim kwartale zeszłego roku myPhone zrealizował w tym okresie ok. 33% swojej sprzedaży wolumenowej.

W Polsce spółka sprzedaje telefony głównie na rynku otwartym, który stanowi ok. 15% całości. Jej telefony znajdują się także w ofercie Play, TuBiedronka, wRodzinie, Dialogu oraz Inei. Operatorzy spoza Polski, którzy oferują aparaty myPhone, to także estońska Elisa, chorwackie Tele2, słoweński Si.Mobil, T-Mobile działający na Słowacji i w Czechach.

Żywicki poinformował, że spółka prowadzi zaawansowane rozmowy nt. wprowadzenia telefonów myPhone do oferty kolejnych operatorów. Jego zdaniem umowa z dużym polskim operatorem oznaczałaby skokowy wzrost sprzedaży.

Narastająco w I-III kw. 2010 roku grupa TelForceOne miała 2,83 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 1,06 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 75,69 mln zł wobec 77,00 mln zł.

masz / isb / pr
Autor artykułu:
masz / isb / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały