Tellenbach: odbicie na rynku może nastąpić już w 2013

Markus Tellenbach - prezes Grupy TVN - uważa, że odbicie na rynku reklamy może nastąpić już w drugiej połowie 2013 roku. Jego zdaniem, to właśnie TVN najmocniej skorzysta, gdy rynek reklamy telewizyjnej znów zacznie rosnąć.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Spadający PKB i zmniejszający się rynek reklamy to nie jest coś, co będzie trwać wiecznie. Dlatego traktuje to jako czasowe spowolnienie. Patrząc realnie na rynek reklamy trzeba powiedzieć, że przez kilka następnych kwartałów będzie panować na nim duża konkurencja - mówił wczoraj w TVN CNBC Tellenbach.

- Według mnie efektywność, którą jesteśmy w stanie dostarczyć z naszymi serwisami i konkurencyjność jaką posiadamy, pozwoli nam zająć silną pozycję na rynku i będziemy pierwszymi, którzy skorzystają na odbiciu - dodał prezes Grupy TVN.

Na konferencji w zeszłym tygodniu Markus Tellenbach podał, iż szacowany spadek całego rynku reklamy telewizyjnej w 2012 roku wyniesie 7,5 proc. W przypadku przychodów reklamowych TVN spadek ten jest szacowany na 8,2 proc.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"