Telmon z prelekcją na konferencji „Systemy motywacyjne i programy rozwojowe w call/contact...

Artur Kapacki, prezes Telmon, weźmie udział w konferencji dotyczącej systemów motywacyjnych w centrach obsługi klienta, podczas której wygłosi prelekcję pt. „Motywowanie finansowe i pozafinansowe/projektowanie i wdrażanie systemów motywacyjnych”. Spotkanie organizowane przez BMS odbędzie się 4 czerwca w warszawskim hotelu Westin.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Spotkanie przeznaczone jest dla praktyków zarządzających na co dzień call/contact center i ma za zadanie odpowiedzieć na pytanie, jak zbudować efektywny, zaangażowany i zmotywowany zespół. - Motywacja w call center to temat rzeka. A to dlatego, że praca w takim miejscu jest specyficzna i wymaga od ludzi dużego zaangażowania, umiejętności opanowania emocji, zapoznania się ze sztuką negocjacji. Choć te zadania same w sobie są fascynujące, nie zawsze są wystarczające dla ludzi, którzy muszą na co dzień stawiać czoła pracy ‘na słuchawce’. Poza tym konsultanci w call centers po prostu zasługują na różnego rodzaju bonusy i nagrody, wykonują bowiem niełatwą i nierzadko dość stresującą pracę. Istnieje wiele różnych możliwości doceniania i mobilizowania pracowników contact centers. Podejmując decyzję o wprowadzeniu takich działań, warto pamiętać, że dobry system motywacyjny to klucz do zbudowania zgranego i zaangażowanego w swoje zadania zespołu – mówi Artur Kapacki, prezes Telmon. Konferencja będzie także doskonałą okazją do dyskusji na temat wdrażania nowych pracowników, tworzenia standardów obsługi klienta, kształtowania samodoskonalenia i rozwoju kompetencji. Uczestnicy dowiedzą się również, jak budować ścieżki awansów i programy rozwojowe dla pracowników call/contact centers. W roli prelegentów pojawią się wybitni eksperci oraz wieloletni praktycy branży. Telmon działa na rynku od 2011 roku. Specjalizuje się w kampaniach sprzedażowo-marketingowych, umawianiu spotkań handlowych, przeprowadzaniu ankiet, badań satysfakcji zadowolenia klienta oraz infoliniach, skierowanych do precyzyjnie określonych grup docelowych (klienci indywidualni oraz małe i średnie przedsiębiorstwa).  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"