Marka Sloggi zdecydowała się na kampanię broniącą naturalnego, kobiecego piękna z okazji 40. rocznicy istnienia.
Elementem kampanii jest klip Lil’ Ol’ Granny – artystki, której postać została wykreowana specjalnie na potrzeby projektu. Raperka prezentuje nową wersję hitu z lat 90. „Baby got Back”. Utwór charakteryzuje się mocnym tekstem ze szczerym przesłaniem, zwracającym uwagę na problem braku samoakceptacji wśród kobiet. Remix powstały w 2019 roku jest pochwałą dla uczucia komfortu i pup o wszystkich kształtach i rozmiarach. W klipie występują znane influencerki z całego świata, w tym polska blogerka Pani Ekscelencja, która śmiało prezentuje swoje ciało.

- Po czterech dekadach wyzwolenia i prawdziwego komfortu chcemy, żeby świat wiedział, że etos Sloggi to nie tylko hasła, to postawa. Przekaz płynący z powstałego klipu to kwintesencja naszych starań, chcemy, aby kobiety pokochały siebie i wygodę, którą im zapewniamy - mówi Marzena Kuśmirek, marketing manager Sloggi PL Hub.
Marka zachęca kobiety i mężczyzn do życia w duchu body positive i wyznawania zasady: „To, jak się czujesz, jest ważniejsze od tego, jak wyglądasz”. Taka wizja przyświeca marce, odkąd w 1979 r. babcine sloggi maxi pojawiły się na sklepowych półkach.
Wraz z rozpoczęciem kampanii marka wprowadza nową wersję tego kroju: model The ’79.











