Temu przed Media Expert. Te marki najmocniej reklamują się na Facebooku i Instagramie

W Polsce najwięcej reklam w systemie Meta (Facebook, Instagram) opublikowała we wrześniu br. marka Temu, z kolei reklama o największym zasięgu należała do KFC – wynika z najnowszego raportu AdTrends firmy Sotrender.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Temu przed Media Expert. Te marki najmocniej reklamują się na Facebooku i Instagramie
Aplikacja Temu

Z danych Sotrendera wynika, że Temu opublikowało w systemie Meta we wrześniu 59 895 reklam. Marka zachowała pod tym względem pozycję lidera, mimo że zmniejszyła liczbę reklam o 23 proc. (vs sierpień br.).

Drugie miejsce w tym zestawieniu należy do Media Expert, z liczbą 1 700 reklam (wzrost o 11 proc.). Podium zamyka Taranko z liczbą 1 088 reklam (wzrost o 47 proc.).

Sotrender
Sotrender © Licencjodawca

Marką z największym przyrostem reklam we wrześniu było Chocolissimo Polska – ich liczba zwiększyła się o 487 (+706 proc.).

Tuż za nią plasuje się Xiaomi Polska – liczba reklam tej marki wzrosła o 479 (+266 proc.). Trzecia lokata przypadła Allegro, które opublikowało 458 więcej reklam (+87 proc.).

Sotrender
Sotrender © Licencjodawca

Liderem pod względem tzw. reach score jest Temu Poland, dla którego wskaźnik ten wyniósł 100. Drugie miejsce zajmuje Lidl Polska - 78.05 (+ 68 proc.). Podium zamyka Skyshowtime z reach score na poziomie 75.82 (+ 93 proc.).

Ranking najszybciej rosnących profili w kategorii reach score otwiera Skyshowtime

(+ 93 proc.). Pozycja wicelidera należy do Lidl Polska (+ 68 proc.), a trzecia lokata przypadła marce Notino (+160 proc.).

Sotrender
Sotrender © Licencjodawca

W czołówce reklam o największym zasięgu we wrześniu znalazły się: KFC (12,63 mln), Jysk Polska (10,85 mln) i Lidl Polska (9,66 mln).

Sotrender
Sotrender © Licencjodawca

Wśród odbiorców platform Meta 54,5 proc. stanowią kobiety, a 45,5 proc. mężczyźni.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP