Z danych Sotrendera wynika, że Temu opublikowało w systemie Meta we wrześniu 59 895 reklam. Marka zachowała pod tym względem pozycję lidera, mimo że zmniejszyła liczbę reklam o 23 proc. (vs sierpień br.).
Drugie miejsce w tym zestawieniu należy do Media Expert, z liczbą 1 700 reklam (wzrost o 11 proc.). Podium zamyka Taranko z liczbą 1 088 reklam (wzrost o 47 proc.).

Marką z największym przyrostem reklam we wrześniu było Chocolissimo Polska – ich liczba zwiększyła się o 487 (+706 proc.).
Tuż za nią plasuje się Xiaomi Polska – liczba reklam tej marki wzrosła o 479 (+266 proc.). Trzecia lokata przypadła Allegro, które opublikowało 458 więcej reklam (+87 proc.).
Liderem pod względem tzw. reach score jest Temu Poland, dla którego wskaźnik ten wyniósł 100. Drugie miejsce zajmuje Lidl Polska - 78.05 (+ 68 proc.). Podium zamyka Skyshowtime z reach score na poziomie 75.82 (+ 93 proc.).

Ranking najszybciej rosnących profili w kategorii reach score otwiera Skyshowtime
(+ 93 proc.). Pozycja wicelidera należy do Lidl Polska (+ 68 proc.), a trzecia lokata przypadła marce Notino (+160 proc.).
W czołówce reklam o największym zasięgu we wrześniu znalazły się: KFC (12,63 mln), Jysk Polska (10,85 mln) i Lidl Polska (9,66 mln).

Wśród odbiorców platform Meta 54,5 proc. stanowią kobiety, a 45,5 proc. mężczyźni.











