Prowadzone głównie w internecie działania mają charakter zasięgowy i informacyjny. Ich celem jest zachęcenie szerokiego grona osób do myślenia o przyszłości ich majątku. UNICEF Polska przypomina, jak ważne jest zapewnienie bezpieczeństwa finansowego swoim najbliższym. Zachęca ponadto do dzielenia się swoimi dobrami z bezbronnymi i pokrzywdzonymi, uwzględniając darowizny na rzecz wybranych fundacji i stowarzyszeń w zapisie woli.
Akcja oparta jest na formacie wideo. Przekaz kampanii został zaprezentowany w 50-sekundowym filmie z udziałem m.in. Krystyny Jandy i Piotra Polka. Wideo dedykowane kampanii promowane jest w ramach YouTube oraz na portalach społecznościowych.
Całość komunikacji dopełniają działania radiowe na antenach Tok FM, Radia Pogoda oraz Radia Złote Przeboje.
Kampania potrwa do końca października br.

Za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy Codemedia. Za pomysł i produkcję spotu odpowiada Black Rabbit.











