Kampanie były oceniane przez jury złożone z 38 ekspertów w dwóch segmentach kategorii: Strategies & Objectives (12 kategorii) oraz Tools, Tactics & Platforms (20 kategorii).
Tegorocznym zwycięzcą z nagrodą Best In Show została kampania „The ALS Ice Bucket Challenge”, która nie tylko promowała wiedzę na temat stwardnienia zanikowego bocznego (ALS), ale zbierała także datki na walkę z tą chorobą. - Kampanie, które zwyciężyły w IAB MIXX Awards 2015 pokazują, jak w wyniku współdziałania wyobraźni i technologii można poruszać serca i umysły - podkreślił Randall Rothenberg, President and CEO IAB. - Prace reprezentują to, co najlepsze w światowym digital marketingu i z pewnością będą inspiracją dla kolejnych kampanii marketingowych.
Konkurs IAB MIXX Awards organizowany jest przez amerykański oddział IAB od 2004 r. i nagradza najlepsze digitalowe kampanie, które łączą w sobie kreatywność i efektywność. Polska edycja konkursu organizowana jest od 2006 r.

Oto wybrane kampanie wyróżnione w IAB MIXX Awards 2015
The ALS Ice Bucket ChallengeAgencja: The ALS Association
#LikeAGirlAgencja; Leo Burnett Chicago, London, Toronto, Starcom MediaVest Group
Taco Bell Mobile Ordering AppAgencja: DigitasLBi
RE2PECTAgencja: Wieden+Kennedy
Dream TeamAgencja: Wunderman UK
Living History at Union StationAgencja: VML
Pantene Praise ProjectAgencja: Wunderman Guangzhou
Emily's OzAgencja: Goodby Silverstein & Partners i MediaVest
Google Play InterstellarAgencja: Big Spaceship
The Backup of DestinyAgencja: Godfrey Q
Axe Black – Bring the QuietAgencja: Mindshare Turkey and mobilike
Netflix – Spectrum ExperienceAgencja: Droga5 i Innovid
Transformers Capture World CupAgencja: MEC Global
Ritz ScreenShiftAgencja: Starcom MediaVest Group i Undertone
The CHAPPiE ChallengeAgencja: UM US i Twitch

IKEA #ShareTheBathroomAgencja: Jungle Media
AndroidifyAgencja: PHD
Yo! Test RideAgencja: Razorfish
Perfect Handwriting with S PenStarcom MediaVest Group Turkey and mobilike
Cities EnergizedAgencja: MediaCom USA
The Last GameAgencja: Wieden+Kennedy
Adoptable TrendsAgencja: Dieste
Wearable SecurityAgencja: Grey San Francisco











