The Digitals i Fly.pl - rekordowy rok i współpraca

Internetowe biuro podróży Fly.pl podsumowało 2012 rok – dzięki współpracy z agencją The Digitals i realizacji interaktywnych projektów promujących markę, firma odnotowała 34% wzrost sprzedaży.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Współpraca The Digitals i Fly.pl rozpoczęła się w 2008 roku doradztwem marketingowym oraz realizacją kampanii online i offline. W 2011 roku agencja stworzyła nową stronę internetową www.fly.pl, która pod względem użyteczności i funkcjonalności dostosowana została do potrzeb klientów. Rozpoczęte zostały również działania SEM i SEO. W związku z tym witryna jest na bieżąco ulepszana, aby zapewnić wygodniejszą, bardziej intuicyjną obsługę oraz modyfikowana zgodnie z aktualną ofertą i nowymi promocjami. W 2012 roku The Digitals zrealizowało także pierwszy na polskim rynku projekt integracji internetowej oferty Fly.pl z portalem zakupów grupowych Groupon.pl. Działania marketingowe podjęte na przestrzeni ostatniego roku zaowocowały znacznie większym zainteresowaniem ofertami wycieczek dostępnych na Fly.pl oraz wzrostem sprzedaży na poziomie 34%.

„Powierzenie działań marketingowych zewnętrznej firmie wymaga dużego zaufania. Ciężką pracą, ciekawymi pomysłami i innowacyjnymi rozwiązaniami agencja The Digitals udowodniła, że była to decyzja w stu procentach trafiona. Zamierzamy kontynuować dotychczasową współpracę i zachęceni sukcesami, stawiamy sobie jeszcze bardziej ambitne cele. W 2013 roku planujemy wzrost sprzedaży na poziomie 40%.” - skomentował współpracę Grzegorz Bosowski, CEO firmy Fly.pl.

„W ramach naszej współpracy z Fly.pl wykroczyliśmy daleko poza jej wcześniej nakreślone ramy. Zaawansowane wdrożenie analityki, synergia działań SEM i SEO, optymalizacja usability i UX oparta na kilkumiesięcznych testach A/B przyniosły spodziewane rezultaty. Ponad dwukrotne zwiększenie współczynnika konwersji strony, wzmocnienie brandu i opracowanie nowej, spójnej strategii działań przełożyły się na wspólny, wymierny sukces - wzrost sprzedaży.” - podsumował działania Marcin Kowol, Dyrektor Działu SEM agencji The Digitals.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"