Agencja jest odpowiedzialna za dystrybucję 100,000 zdrapek do polskiej społeczności na Wyspach.
Są one dystrybuowane oraz eksponowane w około 250 sklepach z polską żywnością, w około 20 prywatnych polskich przychodniach, wręczane Polakom podczas kilku dystrybucji na ulicach w różnych lokalizacjach w Anglii oraz polskim rodzicom w około 15 szkołach sobotnich, jak również insertowane do polskojęzycznych tytułów prasowych dostępnych w sklepach z produktami sprowadzanymi z kraju.
W konkursie „Szczęśliwy Traf” rodacy z Wielkiej Brytanii mogą wygrać darmowe lub zniżkowe rejsy z Dover do Dunkierki oraz nagrodę główną w postaci nielimitowanych rejsów na tej trasie.
Klient został pozyskany na skutek działań new business agencji, a współpraca ma charakter projektowy.
Za realizację kampanii jest odpowiedzialna Katarzyna Grabowska, account manager oraz Monika Mężyk, account executive agencji. Więcej informacji na www.thinkbigcomms.com












