Think Big Comms wspiera launch emigracyjnej powieści

Polska agencja zlokalizowana w Wielkiej Brytanii, Think Big Comms, jest odpowiedzialna za PR launch książki „Sweetest Enemy” Joanny Czechowskiej.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Think Big Comms poprowadzi kampanię media relations wchodzącej właśnie na rynek nowej książki tej autorki.

Druga już emigracyjna powieść Czechowskiej opisująca perypetie polskiej rodziny w Wielkiej Brytanii została właśnie udostępniona brytyjskiemu czytelnikowi pod tytułem „Sweetest Enemy”.

Agencja przygotuje oraz wyśle do mediów polskojęzycznych w Wielkiej Brytanii informację prasową, będzie aranżować wywiady z pisarką oraz recenzje książki w kilkudziesięciu mediach adresowanych do brytyjskiej Polonii.

To już drugi raz, gdy Think Big Comms promuje książkę tej autorki o polskich korzeniach. W 2007 roku agencja wspierała ukazanie się pierwszej powieści „Goodbye Polsko”, która była bestsellerem w księgarniach internetowych zaopatrujących Polonię w polskojęzyczne książki na Wyspach. Więcej informacji na www.thinkbigcomms.com.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji