TikTok w nowej kampanii celebruje historie, które zaczynają się na platformie.
Kampania będzie pokazywana w telewizji, mediach społecznościowych, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Po premierze w USA od września wejdzie do Wielkiej Brytanii, Europy, Ameryki Łacińskiej i Azji Południowo-Wschodniej.

Kampania podkreśla, jak szybko treści publikowane na TikTok zaczynają przechodzić od osobistego doświadczenia do tworzenia "kulturowego momentu, który przenosi się przez kraje, kultury i społeczności".
Rozszerzona, 60-sekundowa wersja spotu będzie wyświetlana na platformach cyfrowych, a 15-sekundowe spoty będą prezentować indywidualne historie twórców.
Autorem kampanii jest agencja Known.

TikTok należy obecnie do najpopularniejszych aplikacji społecznościowych na świecie. Należąca do chińskiej firmy ByteDance platforma została globalnie ściągnięta ponad 2 mld razy, zaś w dobie pandemii koronawirusa i domowej izolacji użytkowników przybyły 623 mln instalacji.











