
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.

TNS OBOP oraz Nasza Klasa Sp. z o. o. (zarządzająca portalem społecznościowym nk.pl) podejmują długofalową, wyłączną współpracę w zakresie badań rynkowych i społecznych online.Połączenie sił obu firm ma zagwarantować niespotykaną dotąd skalę korzyści dla klientów. Największe atuty badawcze Naszej Klasy – prawie 12-milionowy, dokładnie opisany operat oraz wiedza na temat rozwiązań online spotykają się z ogromnym doświadczeniem w prowadzeniu badań konsumenckich, ich zastosowaniu w biznesie, a także rozbudowanym portfolio narzędzi badawczych TNS OBOP. Od marca 2011r. TNS OBOP i Research.NK (wydzielony zespół ds. badań rynku w Naszej Klasie) prowadzą testy porównawcze badań rynku przeprowadzanych metodami tradycyjnymi oraz za pomocą Internetu. Celem testów jest przedstawienie klientom klarownych rekomendacji w dziedzinie doboru odpowiednich technik w konkretnych sytuacjach marketingowych oraz przygotowanie wspólnej, kompleksowej oferty badawczej CONNECT, bazującej na e-społeczności. W konstrukcji oferty szczególny nacisk kładziony jest na dostęp do wąskich grup celowych, jak np. przedstawicieli trudno dostępnych grup społecznych i zawodowych, czy też klientów produktów o niewielkiej penetracji rynkowej.„Pomimo olbrzymiego zainteresowania badaniami z wykorzystaniem Internetu, branża badawcza nie wypracowała dotychczas jednolitych standardów w tej dziedzinie, które zwiększyłyby komfort klientów decydujących się na wykorzystanie tego kanału zdobywania informacji o konsumentach. W związku z tym przyjęliśmy strategię bycia nie pierwszym, ale najlepiej przygotowanym graczem na tym rynku.” – powiedział Andrzej Olszewski, prezes zarządu TNS OBOP.„Dysponujemy największą w Polsce, reprezentatywną grupą aktywnych, dobrze opisanych internautów. Od ponad roku konsekwentnie inwestujemy w profesjonalny zespół badawczy oraz najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne. Szereg projektów badawczych, które zdążyliśmy już przeprowadzić, utwierdza nas w przekonaniu, że warto wykorzystać potencjał marketingowy NK. Bazując na doświadczeniu rynkowym TNS OBOP zaoferujemy klientom niespotykane dotychczas możliwości pozyskania wiedzy o konsumentach” – powiedział Dominik Czarnota, prezes zarządu Naszej Klasy.Po formalnym połączeniu TNS OBOP i TNS Pentor w kwietniu br., współpraca z Naszą Klasą w zakresie badań online będzie kontynuowana przez TNS Polska, który włączy rozwiązania badawcze CONNECT do swojej oferty.O TNSTNS doradza klientom w obszarach strategii rozwoju, zdobywania nowych rynków, innowacji, zmian wizerunku marki oraz zarządzania grupami interesu (stakeholder management), w oparciu o bogatą wiedzę ekspercką i wiodące na rynku rozwiązania. Dzięki obecności w ponad 80 krajach, TNS zna konsumentów lepiej niż jakakolwiek inna firma na świecie oraz rozumie ich indywidualne zachowania i postawy, niezależnie od gospodarczego, kulturowego czy politycznego regionu świata. TNS jest częścią Grupy Kantar, jednej z największych na świecie organizacji zajmujących się badaniami rynku, dostarczaniem insightów oraz doradztwem. Więcej informacji znajduje się na stronie www.tnsglobal.comO Grupie KantarGrupa Kantar jest jedną z największych na świecie organizacji zajmujących się badaniami rynku i doradztwem. Zrzeszając 13 różnorodnych specjalistycznych firm, grupa dąży do zajęcia wiodącej pozycji dostawcy najwyższej jakości insightów dla globalnej społeczności biznesowej. Grupa Kantar zatrudnia 28 500 pracowników w 100 krajach na całym świecie, we wszystkich obszarach badań i doradztwa, co pozwala na dostarczenie klientom informacji, badań i usług doradczych dotyczących każdego etapu cyklu konsumenckiego. Z usług grupy korzysta ponad połowa przedsiębiorstw znajdujących się na liście Fortune Top 500. Więcej informacji znajduje się na stronie www.kantargrouptns.comO TNS OBOP TNS OBOP jest jedną z wiodących firm badawczych działających na rynku polskim. Zajmuje się dostarczaniem informacji marketingowej. Jego korzenie sięgają 1958 r., kiedy to powstał Ośrodek Badania Opinii Publicznej. W 1998 r. OBOP włączony został w struktury międzynarodowej grupy badawczej TNS. TNS OBOP, dzięki strukturze sektorowych zespołów badawczych, specjalizuje się w badaniach w sektorach: Media (badania rynku medialnego), Polling, Social & Government (badania społeczno-polityczne), Consumer (badania konsumenckie/badania rynku FMCG),Automotive (badania rynku motoryzacyjnego), Healthcare (badania rynku medycznego i farmaceutycznego), Technology (badania rynku telekomunikacyjnego i IT), Finance & Professional Services (badania rynku finansowego i business to-business). O Naszej KlasieNasza Klasa sp. z o.o. to podmiot zarządzający nk.pl (dawniej nasza-klasa.pl) - największym polskim serwisem społecznościowym. Z portalu regularnie korzysta kilkanaście milionów internautów. Użytkownik może stworzyć własny profil, wyszukać swoich znajomych i pozostawać z nimi w stałym kontakcie. NK udostępnia m.in. takie narzędzia, jak: galerie zdjęć, mikroblog, komunikator, aplikacje mobilne, społecznościowe gry online czy grupy zainteresowań. Użytkownik może również dołączyć do swojej szkoły i klasy. NK założyli w trakcie studiów: Maciej Popowicz, Łukasz Adziński, Paweł Olchawa i Michał Bartoszkiewicz. Udziałowcem większościowym Naszej Klasy sp. z .o.o. jest Excolimp, spółka prowadzona przez twórców serwisów społecznościowych na Litwie i Łotwie (one.lt i one.lv).

Wirtualnemedia.pl

GPLUS PRODUCTION

GPLUS PRODUCTION

Grupa RMF

Telewizja Puls

Grupa RMF

Gremi Media

Agencja Wydawniczo - Reklamowa Wprost

Wirtualna Polska Media
