Zmodyfikowana identyfikacja wizualna TNT obejmuje nowe hasło „The People Network” oraz nowe, bardziej nowoczesne logo. Zmiany będą stopniowo wprowadzane w ciągu najbliższych 36 miesięcy. Obejmą one całą działalność globalnej sieci TNT, w tym wygląd pojazdów, komunikację ATL, mundury pracowników oraz opakowania.
Ponadto w ciągu najbliższych 10 tygodni nowym klientom zaoferowana zostanie do testowania usługa TNT Experience z jedną darmową wysyłką międzynarodową do 100 kg na terenie całej Europy.

Wprowadzenie nowej identyfikacji TNT zainaugurowała kampania reklamowa w 8 krajach Europy i akcja promocyjna w 26 krajach.
Akcja obejmuje reklamy telewizyjne, spoty radiowe i billboardy oraz programy sprzedażowe i lojalnościowe – całość o zasięgu europejskim. Kampania jest wspierana przez marketing bezpośredni i elektroniczny marketing bezpośredni (EDM) w 60 krajach.
Nową identyfikację wizualną TNT stworzyła międzynarodowa agencja Design Bridge, a za kreację kampanii reklamowej odpowiada holenderska agencja Etcetera.












