Tomasz Bogdanowicz szefem agencji 81/82. Stawia na promocję polskich marek

Tomasz Bogdanowicz stanął na czele nowej agencji komunikacyjno-consultingowej 81/82.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Tomasz Bogdanowicz szefem agencji 81/82. Stawia na promocję polskich marek
Zespół 81/82:Tomasz Bogdanowicz, Agata Grzylińska-Pawełczak, Anna Grabowska i Anna Kumór

Claimem nowejagencji jest „We make sense & that makes a difference”. Zespół 81/82 specjalizuje się w platformowych rozwiązaniach komunikacyjnych, strategii i platformach komunikacji, w tworzeniu marek, kreacji oraz w consultingu biznesowym.

Agencja stawia na współpracę z polskimi przedsiębiorcami

- To wciąż duże wyzwanie rodzimego biznesu, który z jednej strony ma ogromny potencjał rozwoju, ale z drugiej nie zawsze w pełni wykorzystuje siłę marketingu. Chcemy to zmieniać - deklaruje Tomasz Bogdanowicz, współwłaściciel i managing director w 81/82 - być opiekunem i partnerem takich firm, ukazując sens i realne korzyści płynące z inwestycji w komunikację z odbiorcą, budować wspólną perspektywę i - co ważne - bliską, niedystansującą relację - dodaje Bogdanowicz.

Agencja została założona przez Tomasza Bogdanowicza, Annę Grabowską, Annę Kumór i Agatę Grzylińską-Pawełczak. Każdy w zespole ma kilkunastoletnie doświadczenie w reklamie, zdobywane podczas pracy dla takich marek jak: Unilever, Carlsberg, Rossmann, VW, CEDC, Procter & Gamble, T-Mobile.

- Agencja rozpoczęła działalność w październiku ubiegłego roku. Był to czas, w którym testowaliśmy nasz koncept oraz budowaliśmy portfolio, które stanowi jego uwiarygodnienie. Obecnie otwieramy się szeroko na rynek i zapraszamy do współpracy nowe podmioty - mówi nam Tomasz Bogdanowicz.

Tomasz Bogdanowicz od 2019 roku prowadził agencję marketingu sprzedażowego Shopper Link. Jak przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl, agencja "pozostaje na rynku w charakterze specjalistycznego podmiotu świadczącego usługi doradcze z zakresu shopper marketingu".Bogdanowicz wcześniej sześć lat był związany z Walk, gdzie m.in. pełnił funkcję managing partnera oraz client service directora.

Agata Grzylińska-Pawełczak w 81/82 odpowiada za dział client service, a Anna Grabowska i Anna Kumór za kreację.

W gronie klientów na swojej stronie internetowej agencja wymienia takie firmy i marki jak Podravka, Vistula, Dermika czy Legia Tenis&Golf.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max