W tej roli będzie zarządzał działem social media oraz pokieruje jego transformacją w oparciu o sztuczną inteligencję. Jej celem będzie przełożenie technologicznych innowacji na realny wzrost biznesowy klientów agencji.
Do zadań Cichockiego należy m.in. rozwój zespołu, kształtowanie oferty SoMe oraz aktywne wsparcie działu New Business. Cichocki będzie raportował do Bartosza Załęckiego, partnera w agencji.
- Rynek social media dojrzewa i profesjonalizuje się w niesamowitym tempie, a AI rewolucjonizuje zasady gry. Potrzebowaliśmy na pokładzie lidera, który nie tylko rozumie ten świat, ale potrafi przekuć technologiczną rewolucję w realną wartość biznesową dla naszych klientów. Doświadczenie Tomka w zarządzaniu dużymi, złożonymi zespołami i budowaniu wzrostu biznesu są dokładnie tym, czego szukaliśmy. Jego zadaniem jest sprawić, by nasz dział social media był nie tylko kreatywny, ale przede wszystkim stał się strategicznym partnerem dla marek gotowych na wyzwania przyszłości — mówi Bartosz Załęcki.

Bezpośrednio przed przejściem do Altavia Kamikaze + K2, Tomasz Cichocki, jako social media director, pracował w agencji They Digital. Wcześniej przez 8 lat w Ogilvy Poland kierował działem PR, social media & iInfluence, gdzie między innymi współtworzył kampanie, które łącznie zdobyły ponad 35 nagród, m.in. dla Greenpeace i LEGO. Ma 20 lat doświadczenia w branży, karierę zaczynał w 2005 r., jako dziennikarz w wydawnictwie IDG.











