Program zgromadził niemal tyle samo widzów co w pierwszymsezonie (3,15 mln), emitowanym między lutym a czerwcem 2008 roku -wynika z danych AGB Nielsen Media Research dlaWirtualnemedia.pl.Talk-show zapewnił Dwójce 23,93 proc. udziału wrynku w grupie 4+ oraz 14,22 proc. udziału w komercyjnej grupie16-49.
TVP2 podczas emisji "Tomasz Lis na żywo" byłaliderem rynku. Druga pozycja z 2,81 mln widzów i 21,59 proc.udziału w rynku przypadła Polsatowi, nadającemu filmy fabularne.Dopiero trzecia była telewizja TVN z "Szymon Majewski Show" (2,28mln widzów i 17,47 proc. udziału w rynku).
Program zarobił dla telewizji publicznej blisko 21,8 mlnzłotych (dane cennikowe, bez rabatów). Publicystycznewidowisko śledziły głównie kobiety oraz osoby z małychmiast.
"Tomasz Lis na żywo" powróci na antenę wewrześniu.












