Tomasz Waligórski będzie ściśle współpracował z zarządem Grupy Muszkieterów przy tworzeniu długoterminowej strategii handlowej i rozwoju Intermarché, a także przy skutecznym wdrożeniu zaplanowanych działań.
- Po okresie restrukturyzacji oraz ustabilizowania biznesu, Intermarché wchodzi w trzeci etap planu transformacji. Przede wszystkim sieć wraca na ścieżkę rozwoju, czyli intensywnego poszukiwania nowych lokalizacji i dołączania do Grupy przyszłych właścicieli sklepów Intermarché. Po drugie kontynuujemy digitalizację sieci i rozwijamy ofertę e-commerce poprzez usługę Intermarché Drive. Ponadto dążymy do organicznego wzrostu obrotów like-for-like, m.in. poprzez rozszerzanie oferty produktów świeżych, rozwój marek własnych, repozycjonowanie cenowe, ambitny plan remodelingu sklepów w ramach konceptu Intermarché Power, a także dalsze wzmacnianie platformy marki - mówi Marc Dherment, dyrektor generalny Grupy Muszkieterów w Polsce.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/arkadiusz-dobosz-dyrektor-marketingu-intermarche ##
Tomasz Waligórski: ze Spar Poland do Intermarché
Waligórski zastępuje Marka Wojnowskiego. Ostatnio przez dziewięć miesięcy był członkiem zarządu i chief commercial officerem w Spar Poland. Zdobywał doświadczenie, zajmując różne stanowiska w Jeronimo Martins w Polsce i Portugalii, później pracował jako CEO w PoloMarket, a następnie jako General Director Retail w Eurocash.
- Jesteśmy przekonani, że bogate doświadczenie Tomasza pozwoli nam wspólnie rozwijać Intermarché, tak aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów oraz przedsiębiorców prowadzących supermarkety sieci. Cieszymy się, że Tomasz wspólnie z nami - właścicielami sklepów wchodzącymi w skład zarządu - będzie tworzył skuteczną strategię handlową - nadmienia Thierry Klupczyński, Prezes Dyrekcji Handlowej Intermarché i właściciel sklepu w Gdańsku.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sklepy-intermarche-otwarte-w-niedziele-punkty-pocztowe ##
Grupa Muszkieterów, sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród”, jest zrzeszeniem prawie 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché.











