Toolbox Marketing powiększa polski oddział

Toolbox Marketing, międzynarodowa firma konsultingowa specjalizująca się w marketingu centrów handlowych, która w ub.r. otworzyła biuro w Warszawie, rozbudowuje swój zespół. Pod kierownictwem Helen Maguire polski oddział firmy powiększył się o cztery osoby.

km
km
Udostępnij artykuł:

Helen Maguire od ubiegłego roku kieruje polskim oddziałem Toolbox Marketing i osobiście odpowiada za strategiczne doradztwo zespołom zarządzającym aktywami. Od 12 lat mieszka i pracuje w Polsce. Swoją karierę w sektorze nieruchomości rozpoczynała w Wielkiej Brytanii jako marketing manager DTZ w Szkocji. Od tamtej chwili pełniła funkcję dyrektora ds. marketingu 8 centrów handlowych należących do Land Securities w Wielkiej Brytanii. W swojej karierze zajmowała również stanowisko managera ds. komunikacji wiodącego szkockiego klubu sportowego.

grafika

Od niedawna funkcję managera ds. obsługi klienta i rozwoju pełni Agata Lewko, absolwentka filologii angielskiej i podyplomowych studiów zarządzania marką na SGH. Doświadczenie z obszaru BTL zdobywała w agencjach Havas i GPD Advertising, gdzie koordynowała projekty dla takich klientów jak PZU, Payback, Vichy, Kraft czy Sanofi Aventis.

grafika

Kreacją i copywritingiem w polskim oddziale Toolbox Marketing zajmuje się Jarek Kaniewski, który doświadczenie zdobywał pracując dla agencji reklamowych w Polsce jako kreatywny, copywriter, pisarz, tłumacz i scenarzysta. Jest autorem hasła "Pij mleko – będziesz wielki".

grafika

Kaniewski współpracuje Z Toolbox Marketing jako freelancer, podobnie jak Karolina Płuska - odpowiedzialna za kreację i design. Pracowała ona na stanowisku art directora kilku agencji reklamowych w Polsce, m.in. San Markos, Publicis i Ogilvy & Mather. Oprócz pracy nad kampaniami dla centrów handlowych, pracowała także dla takich marek jak Era, Avon czy Nestlé. Z Toolbox Marketing jest związana od czerwca br.

grafika

Nowe stanowisko w firmie powierzono Marii Juczewskiej, która odpowiada za tworzenie treści do mediów społecznościowych. Jest absolwentką filologii angielskiej, przez 10 lat pracowała w różnych branżach, zdobywając doświadczenie w marketingu w takich firmach jak Mayland Real Estate i Thalgo Polska. Ostatnio specjalizuje się w pisaniu treści w mediach społecznościowych dla handlu detalicznego, centrów handlowych i innych sektorów.

grafika

Nowoutworzoną funkcję project managera objęła z kolei Marta Gawęda, od ponad 12 lat pracująca w sektorze nieruchomości. Rozpoczynała karierę w DTZ, którą następnie kontynuowała w AIG/Lincoln.

grafika
km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami