„TopGear” z kalendarzem na 2011 rok

Od środy w sprzedaży dostępny będzie styczniowy numer miesięcznika „TopGear” (Burda Media) z kalendarzem na 2011 rok, zawierającym zdjęcia dwunastu aut.

kl
kl
Udostępnij artykuł:

Magazyn ukaże w nakładzie 115 tysięcy egz. i w cenie 5,90 zł (normalnie, bez dodatku pismo kosztuje 4,90 zł). W numerze znajdzie się m.in. sesja zdjęciowa „Japoński poker”, w której aktorzy Andrzej Grabowski, Mirosław Zbrojewicz oraz Paweł Królikowski występują w roli bezwzględnych gangsterów.

Styczniowe wydanie magazynu „TopGear” z kalendarzem wsparte jest kampanią reklamową w prasie („Focus”, „National Geografic”, „Podróże”, „Elle” i „Chip”) oraz w internecie (wp.pl, gazeta.pl, chip.pl, crn.pl). Kreację kampanii i mediaplan wydawca przygotował sam.

kl
Autor artykułu:
kl
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji