Tour de Carrefour – zdrowa promocja w sklepach Carrefour

Firma Carrefour od lat angażuje się w propagowanie zdrowego i aktywnego stylu życia. Chcąc promować aktywność fizyczną wśród klientów i pracowników, sieć została Oficjalnym Partnerem 73. Tour de Pologne. W związku z rozpoczęciem zmagań kolarskich, Carrefour Polska przygotował specjalną ofertę promocyjną, która obejmuje zarówno zdrowe produkty spożywcze, jak i asortyment rowerowy.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od 13 lipca odwiedzający sklepy Carrefour będą mogli skorzystać z atrakcyjnych promocji na wybrane produkty, będące źródłem zdrowia i witamin, wśród których między innymi znajdują się owoce i warzywa: kiwi, melon, brzoskwinie, papryka, szpinak, jarmuż czy żurawina. Klienci będą mogli kupić w specjalnych cenach również ryby, w tym pstrąga wędzonego „Jakość z Natury Carrefour”, hodowanego w naturalnie zimnych stawach Borów Tucholskich. Promocja potrwa do 25 lipca, a liczne produkty promujące zdrowy styl życia, zachęcają klientów do zapoznania się z najnowszą ofertą handlową sklepów Carrefour.

W związku z trwającym Tour de Pologne - jednym z najważniejszych wyścigów na świecie, w sklepach sieci Carrefour nie mogło zabraknąć specjalnej oferty promocyjnej na rowery. Asortyment promocyjny obejmuje zarówno rowery górskie, jak i miejskie, a także rowery dla dzieci. Co więcej, kupując rower w sklepach Carrefour w dniach 15 - 17 lipca, klient otrzyma specjalny rabat -20% w postaci e-bonu, do wykorzystania przy kolejnych zakupach do 18 sierpnia.

- Tworzenie ofert promocyjnych, mających na celu promowanie zdrowia i aktywności fizycznej to istotny element strategii sieci Carrefour. Chcemy zachęcać naszych klientów do wybierania produktów, które stanowią element zdrowej diety – mówi Marcin Olech, Dyrektor Marketingu, Usług i Technologii Cyfrowych. - Zaangażowanie firmy Carrefour w kolarski wyścig Tour de Pologne stanowi bardzo dobrą okazję do przygotowania akcji promocyjnej obejmującej szeroki asortyment rowerów. Zachęcamy tym samym odwiedzających nasze sklepy do aktywnego spędzania czasu na świeżym powietrzu – dodał Marcin Olech.

Zaangażowanie Carrefour w wyścig to element realizowanej od 2015 roku kampanii „Z miłości do Zdrowia”, którego celem jest promocja zdrowego stylu życia wśród klientów i pracowników poprzez sponsorowanie wydarzeń sportowych oraz edukację na temat zdrowej diety.

Wiedząc, jak duże znaczenie Polacy przywiązują do zdrowego stylu życia, Carrefour wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom i znacząco rozszerza w swoich sklepach ofertę produktów związanych ze zdrowiem (bio i ekologicznych, dietetycznych, bezglutenowych, sojowych oraz dla diabetyków), a także produktów lokalnych, pochodzących od małych i średnich polskich producentów.

Carrefour zachęca również swoich klientów i pracowników do zdrowego stylu życia poprzez promocję imprez sportowych. W 2016 roku firma kolejny rok z rzędu angażuje się w sponsoring maratonów oraz imprez biegowych na terenie całego kraju.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu