Tran GAL najlepszym tranem norweskim!

Z dumą i nieskrywaną radością informujemy, że tran GAL zyskał miano najlepszego tranu norweskiego dostępnego na rynku polskim. Tak wynika z badania ankietowego przeprowadzonego w Internecie przez agencję GreyTree.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Platformą badawczą użytą do przeprowadzenia ankiety była profesjonalna platforma firmy LabSee Laboratorium Społeczno Ekonomiczne. Badanie było procesem wieloetapowym, polegającym na systematycznym gromadzeniu danych i głębokiej ich analizie. Przeprowadzone zostało na grupie liczącej 1005 osób, przy użyciu nowoczesnych narzędzi. Każda osoba biorąca udział w badaniu mogła tylko raz wypełnić kwestionariusz. Ponad 60% ankietowanych, odpowiadając na pytanie "Który producent według Ciebie produkuje tran najlepiej dopasowany do potrzeb rynkowych?", wskazało naszą firmę. Jednocześnie ponad 90% badanych wskazało Tran GAL jako najlepszy tran norweski.

Niezmiernie cieszymy się z takiego wyniku, lecz nie poprzestajemy na staraniach. Naszym priorytetem jest, i zawsze będzie, najwyższa jakość produktów oraz zadowolenie wszystkich Klientów pragnących odpowiednio dbać o zdrowie i urodę. Nieustannie śledzimy potrzeby dynamicznie zmieniającego się rynku i stosujemy najnowocześniejsze rozwiązania techniczne, by w pełni móc je zaspokajać.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii