Transition Technologies PSC platynowym partnerem Atlassian

Dzięki swojej szczególnej aktywności, ciągłemu pozyskiwaniu nowej wiedzy oraz zaangażowaniu w projekty – platynowe partnerstwo Atlassian zostało przyznane polskiej spółce Transition Technologies PSC (TT PSC). Firma jest partnerem australijskiego producenta oprogramowania już od 6 lat. W modelu biznesowym oferuje wsparcie w dostosowaniu jego narzędzi do potrzeb deweloperów, managerów projektów i osób zarządzających contentem.  

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Na co dzień doświadczeni doradcy, konsultanci, szkoleniowcy oraz specjaliści znający środowisko systemu produktów i jego możliwości, pomagają użytkownikom narzędzi personalizować ich funkcje. W ten sposób komunikacja z klientami, systemy sprzedażowe czy procesy zarządzania projektami są realizowane z dużo lepszą efektywnością, a oprogramowanie całkowicie spełnia oczekiwania jego właścicieli.

Polska spółka Transition Technologies PSC zdobyła najwyższy, platynowy poziom partnerstwa od Atlassian, firmy tworzącej oprogramowanie m.in. do zarządzania projektami, sprawnej komunikacji czy usprawnienia pracy programistów – dowodząc tym samym, o swoim profesjonalizmie i skuteczności wdrożeń. Przystąpienie firmy do programu partnerskiego, zapewnia klientom określenie indywidualnego poziomu doświadczenia partnera, a także poziomu jakości w pracy z produktami.

Najwyższy poziom partnerstwa to duży krok dla naszego zespołu. Przy wdrożeniu kierujemy się zasadą, że praca analityczna, badawcza oraz rozpoznanie potrzeb stanowią najważniejszy punkt. Sama konfiguracja narzędzia to element właściwie podsumowujący – opowiada Piotr Tokarski, Kierownik Działu Atlassian, Transition Technologies PSC.

Więcej informacji dostępnych jest na stronie: https://ttpsc.com/pl/atlassian/

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day