17 października 2005 rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa nowego hiszpańskiego tour operatora Travelplan.
Działania reklamowe zostały rozłożone na trzy partie (przełom października i listopada, styczeń oraz przełom marca i kwietnia).
Głównym celem akcji jest poinformowanie o wejściu na rynek polski nowego tour operatora oferującego pełen zakres usług turystycznych. Travelplan oferuje swym turystom pełne pakiety wakacyjne (przelot, transfer do hotelu, zakwaterowanie i wyżywienie) m.in. na Kubę, Dominikanę, Karaiby, oraz do Meksyku.
Kampania outdoor'owa została przygotowana dla 6 największych miast Polski: Warszawa, Kraków, Poznań, Trójmiasto, Łódź, Lublin, oraz dla aglomeracji śląskiej. Jest ona skierowana do mieszkańców tych miast, w wieku 25 - 54, z wykształceniem średnim oraz wyższym.

Główne punkty zamieszczania reklamy to bliskie otoczenie centrów handlowych i domów towarowych, centra miast, oraz drogi dojazdowe do osiedli mieszkaniowych.
Planujemy wesprzeć działania outdoorowe kampanią informacyjną w prasie ogólnopolskiej, oraz lokalnej, a także w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych.
Za kampanię odpowiada Discovery Travel.











