TripAdvisor wprowadzi nową wersję platformy, zaoferuje Travel feed i funkcje społecznościowe

Internetowa platforma turystyczna TripAdvisor zapowiedziała wprowadzenie nowej wersji serwisu. Zostaną w niej zastosowane elementy pochodzące z mediów społecznościowych, a główną przestrzenią dla użytkownika będzie Travel feed ze spersonalizowanymi informacjami i rekomendacjami.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

TripAdvisor to funkcjonująca w internecie od 2000 r. platforma zawierająca recenzje i opinie na temat firm turystycznych, hoteli czy wartych odwiedzenia miejsc na całym świecie. Serwis jest dostępny także w polskiej wersji.

Teraz Steve Kaufer, współzałożyciel i szef TripAdvisora zapowiedział wprowadzenie nowej wersji platformy, która ma przynieść wiele znaczących zmian.

Zgodnie z planem nowy serwis wyglądem i sposobem działania będzie przypominał media społecznościowe, takie jak np. Facebook. Głównym elementem na koncie użytkownika ma być Travel feed, czyli okno w którym będą się pojawiały rekomendacje, opinie, a także treści pochodzące od firm turystycznych, biur podróży czy wydawców związanych z branżą (na razie na liście współpracujących z TripAdvisorem mediów są National Geographic i Conde Nast).

Steve Kaufer zapewnia, że treści pojawiające się w Travel feedzie będą dobierane przez algorytm na podstawie preferencji określonych przez użytkownika i jego zachowań w serwisie. Możliwe będzie także dzielenie się materiałami z innymi internautami oraz prowadzenie z nimi rozmów.

Na razie nie wiadomo kiedy nowa wersja TripAdvisora zostanie oficjalnie uruchomiona, według Kaufera przy wersji beta z platformą współpracuje ponad 500 firm i marek z branży turystycznej, w przyszłości liczba partnerów docierających do internautów za pośrednictwem TripAdvisora ma być wielokrotnie wyższa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day