Jak przystało na firmę zajmującą się produkcją opon, Bridgestone przede wszystkim podkreśla niezwykle istotny wpływ właściwej eksploatacji ogumienia pojazdu na bezpieczeństwo na drodze. Podczas zorganizowanej przez CH Auchan w Rumii imprezy, nie mogło się zatem odbyć bez wielkiego sprawdzianu opon zamontowanych w samochodach trójmiejskich kierowców. Wyniki nie są niestety optymistyczne.
-Podczas naszej akcji w Rumii sprawdziliśmy blisko 750 opon. Niestety aż 39 procent z nich miało zbyt niski poziom ciśnienia, 9 procent ze solidnie zużytym bieżnikiem kwalifikowało się do wymiany – mówi Dorota Zdebska, Specjalista ds. Trade Marketingu z firmy Bridgestone.
Podczas weekendowej imprezy uczestnicy mogli także sprawdzić swoje umiejętności na specjalnych symulatorach jazdy, imitujących zmieniające się warunki drogowe. Nie zabrakło również prezentacji nowych ekologicznych produktów japońskiego koncernu, w tym super-nowości, opony Ecopia EP150, czy licznych konkursów z atrakcyjnymi nagrodami.

Imprezą w Rumii japoński koncern zakończył Bridgestone Road Show, który przez ostatnie tygodnie odwiedził aż sześć miast w różnych regionach Polski.











