„Truth Well Told” - McCann z nową identyfikacją

Globalna agencja reklamowa McCann zmienia swój system identyfikacji wizualnej. Jej nowe logo jest minimalistyczne, a niezmieniony claim brzmi: „Truth Well Told”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowe logo agencji McCann to napisana na czarno nazwa firmy na białym tle. W logotypach poszczególnych oddziałów krajowych u dołu dodawane są nazwy miast, w których się one znajdują. W takiej stylistyce zapisany jest również claim firmy „Truth Well Told”, który obowiązuje od 100 lat.

grafika

Wszystkie oddziały McCann posługują się nową identyfikacją od 15 kwietnia. Agencja przygotowała ją we własnym zakresie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"