Trwa II edycja MUSIC FOR LIFE! Do grona Ambasadorów kampanii dołączyła Magda Steczkowska z utworem „Droga”

Jeżeli lubisz słuchać dobrej muzyki, a pomaganie innym ludziom jest dla Ciebie ważne, to doskonale trafiłeś! Pobierz PIOSENKĘ Z SERCEM Magdy Steczkowsiej ze strony www.musicforlife.pl, wesprzyj II edycję MUSIC FOR LIFE i pomóż najmłodszym pacjentom z ośrodkowymi zaburzeniami słuchu Centrum Zdrowia Dziecka.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

 „Kocham dzieci! Kocham muzykę! Dzięki Kampanii MUSIC FOR LIFE można pomóc dzieciom i młodym talentom! Pomagam z ogromną radością! – mówi Magda Steczkowska – „Droga” to ogromnie ważny dla mnie utwór. Napisanie tekstu do przepięknej muzyki Piotra Siejki nie było łatwe gdyż pisałam go z myślą o bliskich mi osobach. Każde wykonanie „Drogi” to dla mnie duże emocje”

 Kampanię wspomóc może każdy, wysyłając SMS o treści MFL na numer 72069. Koszt SMSa: 2zł/netto (2,46zł/brutto). PIOSENKA Z SERCEM to dar od artystów, którzy przekazują na rzecz Kampanii swój  autorski utwór lub komponują go specjalnie na tę okazję. Każdy w ten sposób pozyskany utwór to PIOSENKA Z SERCEM a jej autorzy otrzymują zaszczytny tytuł Ambasadora II edycji Kampanii MUSIC FOR LIFE. Utwór jest dostępny do ściągnięcia z naszej strony i staje się przedmiotem konkursów oraz zabaw prowadzonych na platformie konkursowej musicforlife.pl oraz fan page’u Kampanii, których celem jest zebranie pieniędzy na zakup sprzętu dla chorych dzieci. Piosenki pozyskane w taki sposób wejdą też na specjalną składankę MUSIC FOR LIFE.

 „Udział Magdy w kampanii MUSIC FOR LIFE jest dla nas bardzo ważny - to nasza wspólna szansa nie tylko na udzielenie skutecznej pomocy potrzebującym, lecz także na wprowadzenie dobrej praktyki działalności charytatywnej w polskiej branży muzycznej” – mówi Marzenna Szustkowska, prezes Fundacji ORIMARI.

Pomysłodawcą i organizatorem Kampanii jest Marzenna Szustkowska – prezes Fundacji ORIMARI (www.orimari.com). Fundacja od 2006 roku zajmuje się pomaganiem dzieciom, główne poprzez zakup sprzętu medycznego dla dziecięcych oddziałów szpitalnych. Od 2008 roku prowadzi też kampanię społeczno-edukacyjną „Kochasz, Chronisz, Zapobiegasz – BADAJ SWOJE DZIECKO” na rzecz profilaktyki chorób u dzieci.

 Kampanię honorowo wsparli artyści polskiej sceny muzycznej a wśród nich m.in.: Natalia Kukulska, Justyna Steczkowska, Piotr Kupicha, Paweł Kowalczyk, Beata Szałwińska – Ambasadorzy kampanii, a także: Maryla Rodowicz, Mietek Szcześniak, Halina Mlynkova, Lora Szafran i Michał Urbaniak.

Zwycięzcą konkursu I edycji kampanii MUSIC FOR LIFE w 2012 roku został zespół TUNE, który zebrał największą ilość głosów internautów i otrzymał pierwszą nagrodę.

Działania public relations oraz social media w ramach kampanii MUSIC FOR LIFE koordynują Weronika Nowak z agencji OPUS MEDIA oraz Krystian Szczodrowski z CONNECTION Agencja Kreatywna i Public Relations.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów