„Kocham dzieci! Kocham muzykę! Dzięki Kampanii MUSIC FOR LIFE można pomóc dzieciom i młodym talentom! Pomagam z ogromną radością! – mówi Magda Steczkowska – „Droga” to ogromnie ważny dla mnie utwór. Napisanie tekstu do przepięknej muzyki Piotra Siejki nie było łatwe gdyż pisałam go z myślą o bliskich mi osobach. Każde wykonanie „Drogi” to dla mnie duże emocje”
Kampanię wspomóc może każdy, wysyłając SMS o treści MFL na numer 72069. Koszt SMSa: 2zł/netto (2,46zł/brutto). PIOSENKA Z SERCEM to dar od artystów, którzy przekazują na rzecz Kampanii swój autorski utwór lub komponują go specjalnie na tę okazję. Każdy w ten sposób pozyskany utwór to PIOSENKA Z SERCEM a jej autorzy otrzymują zaszczytny tytuł Ambasadora II edycji Kampanii MUSIC FOR LIFE. Utwór jest dostępny do ściągnięcia z naszej strony i staje się przedmiotem konkursów oraz zabaw prowadzonych na platformie konkursowej musicforlife.pl oraz fan page’u Kampanii, których celem jest zebranie pieniędzy na zakup sprzętu dla chorych dzieci. Piosenki pozyskane w taki sposób wejdą też na specjalną składankę MUSIC FOR LIFE.

„Udział Magdy w kampanii MUSIC FOR LIFE jest dla nas bardzo ważny - to nasza wspólna szansa nie tylko na udzielenie skutecznej pomocy potrzebującym, lecz także na wprowadzenie dobrej praktyki działalności charytatywnej w polskiej branży muzycznej” – mówi Marzenna Szustkowska, prezes Fundacji ORIMARI.
Pomysłodawcą i organizatorem Kampanii jest Marzenna Szustkowska – prezes Fundacji ORIMARI (www.orimari.com). Fundacja od 2006 roku zajmuje się pomaganiem dzieciom, główne poprzez zakup sprzętu medycznego dla dziecięcych oddziałów szpitalnych. Od 2008 roku prowadzi też kampanię społeczno-edukacyjną „Kochasz, Chronisz, Zapobiegasz – BADAJ SWOJE DZIECKO” na rzecz profilaktyki chorób u dzieci.
Kampanię honorowo wsparli artyści polskiej sceny muzycznej a wśród nich m.in.: Natalia Kukulska, Justyna Steczkowska, Piotr Kupicha, Paweł Kowalczyk, Beata Szałwińska – Ambasadorzy kampanii, a także: Maryla Rodowicz, Mietek Szcześniak, Halina Mlynkova, Lora Szafran i Michał Urbaniak.

Zwycięzcą konkursu I edycji kampanii MUSIC FOR LIFE w 2012 roku został zespół TUNE, który zebrał największą ilość głosów internautów i otrzymał pierwszą nagrodę.
Działania public relations oraz social media w ramach kampanii MUSIC FOR LIFE koordynują Weronika Nowak z agencji OPUS MEDIA oraz Krystian Szczodrowski z CONNECTION Agencja Kreatywna i Public Relations.











