'Trzy kroki do pięknej skóry. Naturalnie!'

Nowa kampania reklamowa wspiera gamę produktów do codziennej pielęgnacji twarzy: mleczko, tonik i krem firmy Garnier.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Hasło kampanii to „Trzy kroki do pięknej skóry. Naturalnie!”.

Film reklamowy powstawał w Pradze czeskiej według polskiej kreacji przygotowanej przez polski odział Publicis i z udziałem polskiego klienta. Zdjęcia trwały dwa dni, a główną rolę zagrała modelka Corinna.

W spocie Corinna poszukuje naturalnych sposobów pielęgnacji twarzy, próbując nałożyć sobie na twarz niewygodną i mało skuteczną maseczkę z owoców. Jednak Garnier ma dla niej lepsze rozwiązanie w trzech krokach. Mleczko, tonik oraz krem z gamy Podstawa Pielęgnacji, z naturalnym wyciągiem z owoców, oczyszczają, tonizują i nawilżają skórę każdego dnia.

„Program Garnier Podstawa Pielęgnacji skierowany jest do kobiet w każdym wieku. Naszym celem jest edukacja konsumentek w zakresie codziennej pielęgnacji skóry. Garnier daje im produkty naturalne i łatwe w zastosowaniu, do każdego rodzaju cery” – powiedziała Agnieszka Wichracka, Group Account Director Publicis.

30-sekundowy spot telewizyjny będzie emitowany w TVP, TVN i Polsacie, a reklamy prasowe w takich tytułach jak: Claudia, Olivia, Dobre Rady, Pani Domu, Naj, Gala, Tina, Przyjaciółka. Dodatkowym wsparciem dla kampanii będą przygotowane przez Publicis reklamy w punktach sprzedaży takie jak: standy, ulotki, elementy witryn i półek sklepowych.

Media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia.

Kampania – Podstawa Pielęgnacji

Klient: Garnier

Przedstawiciel klienta: Agata Patkowska – Marketing Director Michał Breś – Group Brand ManagerDorota Kozłowicz – Senior Product ManagerPaulina Kaczmarek - Product Manager

Agencja: Publicis

Client Service:Agnieszka Wichracka – Group Account Director Daria Polarczyk - Account Executive

Kreacja:        Alex Boucher – Art Director Julia Wójcik – Copywriter

Produkcja TV: Boogiefilms Praga oraz Monika Derda - Publicis

Dom Mediowy: ZenithOptimedia

Początek kampanii: 12.06.2006

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą