Tuż przed Cannes Lions organizacja timeTo zwraca uwagę na problem molestowania w środowisku reklamy

Brytyjska organizacja timeTo na krótko przed rozpoczęciem festiwalu kreatywności Cannes Lions zainicjowała akcję, w której zwraca uwagę na problem molestowania seksualnego w branży marketingu i reklamy.

Udostępnij artykuł:

Akcja w szczególny sposób napiętnuje niewłaściwe zachowania mężczyzn wobec kobiet podczas różnego typu imprez i spotkań branżowych.

Osią kampanii jest spot pokazujący młodą kobietę, która chce wrócić taksówką z imprezy. Z offu dobiega jednak głos mężczyzny, prawdopodobnie jej przełożonego, który nachalnie namawia ją by zmieniła zdanie. Dziewczyna upiera się, że pojedzie sama do hotelu, jednak mężczyzna, nieproszony, wsiada do taksówki i nie pozwala jej odjechać samej. Sytuacja staje się dla bohaterki coraz mniej komfortowa.

Na koniec filmu pojawia się plansza z pytaniem „Where do you draw the line?” ("Gdzie wyznaczysz granicę?").

Dodatkowo w ramach akcji, w okolicach Cannes stanęły specjalne billboardy pokazujące przesłanie kampanii. Działania uzupełniają posty w social mediach oraz samplig gadżetów z hasłami z billboardów wśród uczestników festiwalu Cannes Lions.

grafika
grafika
grafika

Kampanię przygotowała agencja Lucky Generals.

Festiwal reklamowy Cannes Lions obędzie się w dniach 17-21 czerwca.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online