TV Republika przedłuża zapisy na swoje akcje

Telewizja Niezależna, nadawca informacyjno-publicystycznej TV Republika, zdecydował o przedłużeniu zapisów na jej akcje do piątku 8 listopada br. Pierwotnie zapisy miały się zakończyć 3 listopada.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Piotr Barełkowski, prezes Telewizji Niezależnej, tłumaczy Wirtualnemedia.pl, że przedłużenie czasu trwania oferty publicznej wynika z olbrzymiego zainteresowania i wydłużonymi terminami przelewów z zagranicy.

Zapisy na akcje serii C i D, których cena emisyjna została ustalona na 510 zł, ruszyły 14 października br. W przyszłym roku część z tych papierów ma zadebiutować na rynku New Connect, a potem na Giełdzie Papierów Wartościowych. Zapisy na akcje są prowadzone w DM Prospectus (więcej na ten temat).

W ramach emisji publicznej nadawca TV Republika chce pozyskać w sumie 8,3 mln zł. Przeznaczy te pieniądze m.in. na zakup siedziby dla stacji, wozów satelitarnych, inwestycje w wyposażenie studia oraz w kampanię marketingową.

Telewizja Republika nadaje od maja br. Jest kanałem informacyjno-publicystycznym o profilu konserwatywnym. Programy na antenie stacji prowadzą znani publicyści jak Rafał Ziemkiewicz, Joanna Lichocka, Cezary Gmyz, Tomasz Terlikowski, Katarzyna Gójska-Hejke czy Anita Gargas. Stacja dostępna jest w internecie, na platformie Cyfrowego Polsatu i w sieciach kablowych, m.in. w UPC Polska, Inea i Toya.

W I połowie br. Telewizja Niezależna zanotowała 1,17 mln zł wpływów i 1,5 mln zł straty netto (zobacz szczegóły).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC