Żadne kontrakty nie zostały jeszcze podpisane, ale wbrew opiniomsceptyków producenci" Gwiazdy tańczą na lodzie" oraz "Tańca zgwiazdami" nie narzekają na brak zainteresowania popularnych osóbswoimi programami.- Są gwiazdy, które same się do nas zgłaszająprzyznaje Bogna Komorowska z Rochstara, firmy produkującej dlaDwójki lodowe widowisko. - Wymagania widzów są wysokie. Wybórgwiazd musi zostać przeprowadzony starannie- zastrzega jednakWojciech Iwański, reżyser "Tańca z gwiazdami" TVN. - Na razie trwaseria wstępnych rozmów- dodaje.
Czasu na negocjacje jest jednak mało. Dwójka planuje startdrugiej edycji lodowego widowiska już 7 marca. Do jesieni, wbrewwcześniejszym sygnałom, nie chce czekać TVN. Jak informuje "Fakt",stacja jest zdeterminowana, aby pokazać siódmą odsłonę swojegohitowego show już wiosną.

VI edycję 'Tańca z gwiazdami' oglądało średnio 5,33 mln widzów,program zapewnił TVN blisko 38 milionów reklamowych wpływów. Format Dwójki "Gwiazdy tańczą na lodzie" śledziło średnio 4,48 mlnosób. Zyski reklamowe wyniosły ponad 20 mln zł ( za AGB NMR).











