TVN liczy na poprawę rynku reklamy w II półroczu

Markus Tellenbach, prezes Grupy TVN, podał na konferencji, że liczy na poprawę na rynku reklamy telewizyjnej w II półroczu br. W raporcie stacja napisała, że w 2013 roku oczekuje spadku rynku o średniej jednocyfrowej dynamice.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Wierzę, że w II połowie roku nastąpi poprawa - powiedział Tellenbach. Jednocześnie dodał, że daje to przestrzeń do lepszego zachowania rynku niż zakłada spółka w swoich przewidywaniach na cały 2013 r. A te mówią o spadku rynku o średniej jednocyfrowej dynamice, czyli o 4-6 proc.

Prezes TVN podał, że jak dotąd I kwartał br. jest lepszy na rynku reklamy telewizyjnej od IV kwartału 2012 roku. Zwrócił jednak uwagę, że rynek charakteryzuje jednak pewna ostrożność związana z sytuacją sytuacją ekonomiczną.

TVN podał na podstawie danych Starlinka, że rynek reklamy telewizyjnej w 2012 spadł o 7,3 proc. w porównaniu do 2011 roku, a samym IV kwartale ub.r. - o ok. 8,1 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji