TVN Media, podobnie jak dotychczas, wprowadzając nową politykę handlową na 2019 rok, będzie kontynuować zasadę gwarancji średniej ceny cennikowej dla klientów TVN.
Podając je deklaruje, że średnia cena bloków reklamowych w danym miesiącu nie będzie wyższa od tej gwarantowanej. Ceny te podawane są dla reklamodawców, którzy zadeklarują 100 proc. zakupu cennikowego w całym 2019 roku - czyli takich, którzy będą kupować czas reklamowy w TVN tylko po cenach z cennika, a nie np. w pakietach GRP. Taki reklamodawca może dostać
Dodatkowy rabat w przypadku, gdy średnia cena bloków reklamowych w danym miesiącu w godzinach 6-2 w programie TVN będzie wyższa od ceny zadeklarowanej przez TVN Media jako gwarantowana na 2019 rok. Wartość rabatu zostanie obliczona jako różnica między ceną danego miesiąca a ceną opublikowaną podzieloną przez cenę danego miesiąca.

Najwyższe ceny gwarantowane - powyżej 20 tys. zł - obowiązywać będą w marcu, kwietniu, maju oraz we wrześniu, październiku, listopadzie i grudniu. I tak gwarantowana średnia cena cennikowa na marzec 2019 roku wynosi 20 500 zł (rok wcześniej 18 128 zł, wszystkie podane ceny dotyczą emisji spotów 30-sek.), na kwiecień 2019 roku wynosi 23 300 zł (w kwietniu br. było to 21 361 zł), na maj 2019 roku – 22 102 zł (w br. było to 19 858 zł).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn-media-oferta-reklamowa-na-2019-rok-cenniki-rabaty-i-zasady-sprzedazy,7171199762740865a ##
Średnia cena cennikowa na wrzesień 2019 roku to 26 000 zł (po wzroście w skali roku z 22 424 zł), na październik – 24 805 zł (po wzroście z 22 801 zł), a na listopad – 26 329 zł (po wzroście z 22 808 zł), zaś na grudzień – 21 261 zł (po wzroście z 18 670 zł).

Najniższe ceny gwarantowane obowiązywać będą w styczniu oraz w okresie letnim, czyli w lipcu i sierpniu. Cena na styczeń 2019 roku wynosi 8 700 zł (wobec 8 110 zł w styczniu br.), na lipiec – 10 409 zł ( w lipcu br. - 8 073 zł), zaś na sierpień – 11 040 zł (w sierpniu br. 9 100 zł).











