Biuro Reklamy TVN 24 od 1 czerwca uruchamia sprzedaż reklam w nowym kanale tematycznym TVN meteo. Reklamodawcom zostały zaproponowane 3 rodzaje reklam:
w blokach reklamowych na pełnym ekranie podobnie jak w klasycznej telewizji,
reklamę w głównym oknie na podzielonym ekranie podczas jednoczesnej emisji w innych częściach ekranu infografik z mapami pogodowymi i informacjami o temperaturach.
TVN meteo włącza do swojej oferty formę reklamy dotychczas stosowaną tylko w internecie - telebanery.
"Spodziewamy się, że głównymi reklamodawcami tvn meto będą firmy, chętnie promujące swoje produkty wokół treści związanych z pogodą, zjawiskami atmosferycznymi, aktywnym wypoczynkiem itp." - powiedział Tomasz Nabakowski, szef Biura Reklamy TVN 24.
Tymczasem od 2 czerwca TVN meteo będzie dostępny również w Aster City w Warszawie i Krakowie. Spowoduje to, że przed wakacjami zasięg TVN meteo będzie porównywalny z obecnym zasięgiem TVN24 i gwarantował dotarcie do ponad 3 milionów gospodarstw domowych.












