TVN nadal liderem, wzrost TV Puls oraz Polsatu Sport

W zeszłym tygodniu pozycję lidera oglądalności jak i wśród wszystkich widzów, tak i wśród widzów w grupie komercyjnej zajęła TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Liderem rynku telewizyjnego w okresie od 29 października do 4 listopada br. była stacja TVN. Jej udział spadł o 0,18 pkt. proc. do 15,10 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w rynku wzrósł o 0,04 pkt. proc. do 13,67 proc. Ostatnie miejsce podium należało do TVP1 z wynikiem na poziomie 13,64 proc. (po wzroście o 0,02 pkt. proc.). Na czwartej pozycji znalazła się TVP2 (12,04 proc., spadek o 0,81 pkt. Proc.).

Wysokim wzrostem średniego dobowego udziału pochwalić się może TV Puls (do góry o 0,36 pkt proc. do 3,26 proc.) oraz Polsat Sport (o 0,27 pkt. proc. do 0,95 proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera także uplasowała się TVN, która jednak straciła tutaj 0,45 pkt. proc. do 16,10 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, po wzroście udziału o 0,17 pkt. proc. do 15,66 proc. Na ostatniej lokacie podium uplasowała się TVP2 (10,34 proc.; spadek o 0,57 pkt. proc.).

Największą popularnością w zeszłym tygodniu (6,88 mln widzów) cieszył się wyemitowany przez TVP2 serial „M jak miłość”.

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 29.10 – 04.11.2012 - grupa 4+

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 29.10 - 04.11.2012 - grupa 16-49

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem