W tygodniu od 26 lutego do 3 marca najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 2,90 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 26,90 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
„Fakty” na czele dzienników
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 3 marca na antenie stacji obejrzało 2,73 mln widzów (23,76 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.
Drugi pod względem oglądalności wśród dzienników był serwis „19.30” TVP1, który zgromadził 1,76 mln widzów (emisja 3 marca; 6. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 8 pozycji uplasowały się „Wydarzenia” Polsatu z 1,75 mln oglądających (piątkowe wydanie), a 18. był „Teleexpress” Jedynki (1,33 mln; czwartek).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-ogladac-wydarzenia-polsat-fakty-tvn-dzisiaj-tv-republika-19-30,7169427045312641a ##
Podium w ogólnym rankingu uzupełnia serial „Na dobre i na złe”, który w środę na antenie Dwójki zgromadził 2,10 mln oglądających. Przełożyło się to na 19,58 proc. udziału.
Oczko niżej znalazł się debiut 14. edycji show „Mam talent!”, który w TVN miał średnio 1,79 mln osób. Dało to stacji 16,35 proc. udziału.

TVN nowym liderem
Udział liderującej stacji TVN wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 8,55 proc. Wynik kanału zwiększył się o 0,63 pkt. proc. Kanał na pozycję lidera awansował z miejsca drugiego.
Na drugą lokatę spadła TVP2, która miała 7,93 proc. udziału (w dół o 0,21 proc.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-odbierac-tv-republika-mux-naziemna-telewizja-cyfrowa-tvn24-tvp-info,7169428797642369a ##
Podium uzupełnia Polsat, który awansował z miejsca piątego. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,76 proc. (+ 0,71 pkt. proc.).
Z trzeciej na czwartą lokatę spadła stacja TVP1, która w poprzednim tygodniu była czwarta (7,37 proc.; do góry o 0,20 pkt. proc.).
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 30,47 proc. do 31,61 proc.

TV Republika w dół
Wśród czołowych stacji informacyjnych 7. pozycję zajęła Telewizja Republika (3,34 proc.; - 0,26 proc.).
Z 12. na 13. lokatę spadł Polsat News. Udział stacji zmniejszył się o 0,15 pkt. proc. do 1,75 proc.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polo-tv-liderem-kanalow-muzycznych-w-lutym,7169426943096961a ##
Z kolei z 16. na 17. pozycję spadło TVP Info, którego średni tygodniowy wynik wzrósł o 0,04 proc. do 1,45 proc.











